بازی

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین بازی ناتی داگ در متاکریتیک تبدیل شد

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین بازی ناتی داگ در متاکریتیک تبدیل شد

پورت پی‌سی بازی لست اف اس ۱ (The Last of Us Part 1) بدترین لانچ تاریخ Naughty Dog را داشته و در بین تمام بازی‌های این استودیو بدترین امتیاز متاکریتیک را به دست آورده است.

پس از انتشار پورت پی‌سی The Last of Us Part 1، این بازی به‌دلیل عملکرد و مشکلات فنی بسیار بد خود با نقدهای منفی بسیار زیادی در استیم مواجه شد. رایج‌ترین مشکل یا حداقل قابل‌توجه‌ترین آن‌ها، باگی است مو تمام شخصیت‌های بازی را از بین می‌برد. تمام این مشکلات باعث شد تا ناتی داگ از زمان عرضه بازی، دو پچ جدید برای برطرف کردن برخی مشکلات آن منتشر کند.

مطلب پیشنهادی:نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی
نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!

در حال حاضر، در متاکریتیک این بازی نمره ۵۶ را کسب کرده است تا به بدترین بازی تاریخ ناتی داگ از نظر امتیاز منتقدان تبدیل شود. همچنین این تنها بازی Naughty Dog است که با وجود امتیازات خود در دسته‌بندی «متوسط یا مختلط» قرار گرفته و بقیه بازی‌های این استودیو امتیازات «مطلوبی» دریافت کرده‌اند.

امتیاز نسخه پی‌سی The Last of Us 1

علاوه بر این، پورت پی‌سی بازی لست اف اس ۱ از نظر امتیاز کاربران نیز با اختلاف زیادی کمترین را نمره را کسب کرده است. در حال حاضر، امتیاز کاربران این عنوان ۱.۹/۱۰ است و پایین‌تر از پورت پی‌سی Uncharted قرار گرفته که امتیاز ۴.۷/۱۰ را کسب کرده است.

هرچند بعید به نظر می‌رسد امتیاز منتقدان این عنوان حتی با وجود برطرف شدن مشکلات بازی تغییری کند، امتیاز کاربران می‌تواند بهبود یابد، به‌ویژه که توسعه‌دهندگان اکنون اعلام کرد که از مشکلات آن آگاه است و برای برطرف کردن باگ‌ها تلاش می‌کند.

تمام این مشکلات باعث شده تا ناتی داگ از طرفداران به‌خاطر اینکه بازی به کیفیت مورد انتظار آن‌ها دست پیدا نکرده، عذرخواهی کند. در بیانیه این استودیو آمده است:

تیم ما سخت در تلاش است تا مشکلاتی را حل کند که در حال حاضر برخی از شما در تجربه بازی با آن‌ها مواجه شده‌اید تا اطمینان حاصل کنیم که بازی به سطح کیفی مورد انتظار و شایسته شما می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم«زمان بسیار طولانی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین بازی ناتی داگ در متاکریتیک تبدیل شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا