تکنولوژی

نگاهی به قیمت تیگو 8 پرو در بازار، خودرویی که قصد ارزان شدن ندارد! + جدول اردیبهشت 1403

نگاهی به قیمت تیگو 8 پرو در بازار، خودرویی که قصد ارزان شدن ندارد! + جدول اردیبهشت 1403

مدیران‌خودرو در سال 1402، تولید تیگو 8 پرو را به دلیل سودآور نبودن این خودرو متوقف کرد. محصول جایگزین برای این خودرو، تیگو 7 پرومکس است که با پیشرانه‌ای مشابه به بازار عرضه خواهد شد. با این حال توقف تولید باعث نشده است تا قیمت تیگو 8 پرو در بازار کاهش یابد. این خودرو همچنان در محدوده قیمت 2.5 میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود. بهای تیگو 8 پرو در حال حاضر، گران‌تر از خودروهایی همچون فونیکس FX و تیگو 7 پرو پرمیوم است.

همچنین بخوانید:‌ چرا تولید کی ام سی K7 و تیگو 8 پرو متوقف شد؟

از آن‌جایی که هنوز زمان زیادی از دوره توقف تولید تیگو 8 پرو نمی‌گذرد، می‌توان نسخه‌های صفرکیلومتر تیگو 8 پرو را همچنان در بازار یافت. خرید نسخه‌های صفرکیلومتر تیگو 8 پرو حدود 2.5 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. با این حال اختلاف قیمت میان نسخه‌های صفرکیلومتر و کم‌کارکرد تیگو 8 پرو چندان چشم‌گیر نیست؛ از این رو خریداران می‌توانند به جای نسخه‌های کارکرده، نمونه‌های صفرکیلومتر این خودرو را خریداری کنند.

جدول قیمت تیگو 8 پرو در بازار، اردیبهشت ماه 1403:

مدل رنگ کارکرد وضعیت بدنه قیمت
1402 سفید صفرکیلومتر سالم ۲٬۵۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1402 مشکی صفرکیلومتر سالم ۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1402 مشکی صفرکیلومتر سالم ۲٬۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1401 مشکی ۱۵٬۰۰۰ کیلومتر سالم ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1401 مشکی ۴۱٬۰۰۰ کیلومتر سالم ۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1401 مشکی ۹٬۰۰۰ کیلومتر سالم ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1401 سفید ۲۲٬۰۰۰ کیلومتر سالم ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، برای خرید تیگو 8 پرو از بازار آزاد به حدود 2.3 الی 2.5 میلیارد تومان بودجه نیاز دارید. با این حال گزینه‌هایی به عنوان خودرو جایگزین در این بازه قابل دسترسی هستند.

قیمت تیگو 8 پرو

نخستین گزینه جایگزین محصولی از مدیران‌خودرو است. با پرداخت 2.3 میلیارد تومان، می‌توانید یک دستگاه فونیکس FX‌ را از بازار آزاد خریداری کنید. دیگر رقیب تیگو 8 پرو در این بازه قیمتی، محصول جدید بهمن‌موتور یعنی دیگنیتی پرستیژ است که با قیمت تقریبی 2.3 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید نسخه‌های مطلوبی از مزدا 3، سوزوکی گرندویتارا، کیا سراتو وارداتی، نیسان جوک، پژو 2008 و تویوتا کرولا را در این بازه قیمتی خریداری کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا