رمز ارز

تحلیل تکنیکال اتنا: با وجود سقوط بازار، نشانه‌ها از صعود ENA می‌گویند!

تحلیل تکنیکال اتنا: با وجود سقوط بازار، نشانه‌ها از صعود ENA می‌گویند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه نوسانات پس از هاوینگ بیت کوین، بازار آلت‌کوین‌ها وارد یک فاز تثبیت و تا حدودی نزولی شده است. در این میان، اتنا (ENA) با تشکیل یک الگوی کنج نزولی، به نظر می‌رسد که برای حرکت در جهت مخالف بازار آماده می‌شود.

در تئوری، تشکیل الگوی کنج نزولی از اتمام یک روند نزولی و معکوس شدن بالقوه روند حکایت دارد.ethena-price-in-wedge-pattern-recovery

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه اتنا نشان می‌دهد که شکل‌گیری الگوی کنج نزولی از یک اصلاح عمده جلوگیری کرده و قیمت اتنا را بالای سطح ۰٫۷۷۵ دلار حفظ کرده است. عبور اتنا از خط روند بالایی الگو، نشانه اولیه تغییر روند خواهد بود.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

علاوه بر این، صرافی بین‌المللی کوین بیس هم به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از چندین قرارداد آتی دائمی جدید، از جمله اتنا (ENA-PERP) را در تاریخ ۲ می آغاز خواهد کرد.

این موضوع، نشان‌دهنده گسترش قابل‌توجه گزینه‌های معاملاتی موجود برای اتنا است و می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را به این ارز دیجیتال افزایش دهد.

با توجه به تشکیل الگوی کنج نزولی و سایر نشانه‌های مثبت، تحلیلگران اهداف قیمتی ۱٫۲ و ۱٫۵۲ دلار را برای اتنا پیش‌بینی می‌کنند.

در این میان، یک تقاطع منفی بین میانگین‌های متحرک نمایی روزانه نشان می‌دهد که روند اصلاحی ممکن است هنوز ادامه داشته باشد. با این حال، واگرایی صعودی قابل‌توجه شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته، نشان‌دهنده افزایش فعالیت خرید در میان فعالان بازار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا