بازی

فروش جهانی پلی استیشن ۵ به ۲۰ میلیون دستگاه رسید

فروش جهانی پلی استیشن ۵ به ۲۰ میلیون دستگاه رسید

سونی اعلام کرد که فروش کنسول پلی استیشن ۵ در سراسر جهان، از مرز ۲۰ میلیون دستگاه عبور کرد و در ادامه سال جاری دستگاه‌های بیشتری تولید خواهد شد.

تولید کنسول‌های سطح بالا مانند پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس از زمان شیوع همه‌گیری کرونا به دلیل کمبود قطعات و محدودیت‌های زنجیره تولید، با مشکل مواجه شده است. حالا با وجود افزایش تولید ادعا شده توسط سونی، می‌توان انتظار داشت که کنسول‌های بیشتری در ادامه سال جاری فروخته شوند.

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول

«ورونیکا راجرز»، معاون ارشد و رئیس بخش فروش جهان سونی در بیانیه‌ای گفت:

بسیار خوشحال هستیم که با شما به اشتراک بگذاریم سونی بیش از ۲۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن ۵ در سراسر جهان فروخته است.

از زمان عرضه پلی‌استیشن ۵، تیم‌های ما بی وقفه کار کرده‌اند تا یک کنسول بازی کاملا نسل بعدی به سراسر جهان ارائه کنند و ما می‌خواهیم از تمام طرفدارانمان به دلیل حمایت‌شان تشکر کنیم.

علاقه شما به برند پلی‌استیشن چیزی است که ما را به حرکت در می‌آورد و الهام بخش ما برای ارائه نوآوری‌های جدید، طرح ریزی آینده دنیای بازی و ادامه دادن به ایجاد بهترین مکان برای بازی است.

پلی استیشن

ماه گذشته، فروش جهانی کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی، از مرز ۱۹.۳ میلیون دستگاه گذشته بود بنابراین در طول یک ماه قبل، نزدیک به ۷۰۰ دستگاه فروخته شده است.

سونی همچنین در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش کنسول پلی استیشن ۵ در ۸۲ دقیقه به ۸۰ هزار دستگاه رسید که این میزان برای کنسول نسل هشتم سونی در ۹ روز فروخته شده بود. با این وجود، تعداد دستگاه‌های فروخته شده پلی‌استیشن ۴ بسیار بیشتر است و سونی انتظار دارد که PS5 در سال چهارم خود از کنسول نسل هشتم پیشی بگیرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا