بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Warzone 2 لو رفت

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Warzone 2 لو رفت

چند ماه پیش اکتیویژن به صورت رسمی ساخت بازی کالاف دیوتی وارزون 2 (Call of Duty: Warzone 2) را تایید کرد و اکنون اطلاعات جدیدی از دنباله وارزون لو رفته است.

بنابر ویدئویی که NerosCinema منتشر کرده، Call of Duty: Warzone 2 قرار است شبیه مد بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 باشد. تام هندرسون هم به صورت جداگانه این اطلاعات را تایید کرده است. بلک‌‌اوت (Blackout) نسبت به وارزون حس و حال آرکید مانند داشت ولی با استقبال چندان خوبی روبرو نشد. وارزون 2 همچنین از هوش مصنوعی در سنگرها استفاده می‌کند و بازیکنان وظیفه آزادسازی این سنگرها را برعهده دارند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!

بازیکنان یک کوله پشتی نیز برای مدیریت لوت‌های خود خواهند داشت که با استفاده از آن می‌توانند به قابلیت‌ها، آیتم‌ها و ابزار بیشتری دسترس پیدا کنند. NerosCinema همچنین اشاره کرد که نقشه Highrise از نسخه اصلی Call of Duty: Modern Warfare 2 بخشی از نقشه وارزون 2 خواهد بود.

بازی وارزون 2 (Call of Duty: Warzone 2)

استودیو اینفینیتی وارد برای ساخت این دنباله از یک موتور جدید استفاده می‌کند و بازی قرار نیست برای کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. همچنین یک افشاگر دیگر در گذشته گفته بود که وارزون 2 در بیابان آتاکاما در آمریکای جنوبی جریان خواهد داشت. چند روز پیش از بازی موبایلی وارزون با اسم رمز Project Aurora رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا