بازی

پخش سریال The Last of Us باعث افزایش فروش بازی آن شد

پخش سریال The Last of Us باعث افزایش فروش بازی آن شد

جدیدترین آمار فروش بازی‌ها در بریتانیا منتشر شده که حاوی چند نکته شگفت‌انگیز است، مانند افزایش بسیار زیاد فروش The Last of Us Part 1. هرچند پخش سریال لست اف اس می‌تواند تاثیر زیادی روی فروش آن داشته باشد، اما فروش بازی ناتی داگ در مجموع از هفته گذشته ۲۳۸ درصد رشد کرده است.

نشریه GamesIndustry.biz در گزارش خود توضیح می‌دهد که The Last of Us Part 1 در جایگاه ۲۰ جدول فروش بازی‌های بریتانیا قرار گرفته که بدون شک به دلیل پخش سریال HBO فروش آن افزایش یافته است. The Last of Us: Remastered که برای کنسول‌های نسل قبل ارائه شده بود نیز در این جدول حضور دارد و موفق شده تا در جایگاه ۳۲ قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی:آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟بارقه امید برای طرفداران گِیم و سینما …!
آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟

با این وجود، بازی‌های لست اف اس، در مجموع افزایش فروش خیره‌کننده ۳۲۲ درصدی را تجربه کرده‌اند.

The Last of Us

از جمله شگفتی‌های بزرگ دیگر این هفته می‌توان به بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle اشاره کرد که به دلیل تخفیف‌های اخیر خود، افزایش فروش ۱۰۴ درصدی را تجربه کرده تا در رتبه ۱۲ قرار بگیرد. Battlefield 2042 دیگر بازی است که به همین دلیل به چارت‌ها بازگشته و با افزایش فروش ۱۷۷ درصد جایگاه ۲۵ را تصاحب کرده است.

بازی جدید The Callisto Protocol نیز با افزایش فروش ۸۳ درصد در جایگاه ۱۶ قرار دارد.

علاوه بر این بازی‌ها که افزایش فروش ناگهانی را تجربه کردند، جایگاه اول جدول فروش این هفته را بازی استراتژی نوبتی Fire Emblem Engage تصاحب کرده است که در ۲۰ ژانویه منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا