بازی

بازی Returnal انحصاری PS5 برای پی‌سی منتشر می‌شود

بازی Returnal انحصاری PS5 برای پی‌سی منتشر می‌شود

سونی در چند سال گذشته تعدادی از بازی های انحصاری خود را برای پلتفرم پی‌سی نیز عرضه کرده و به نظر می‌رسد که اکنون نوبت به Returnal (ریترنال) رسیده است.

طرفداران توانسته‌اند در دیتابیس استیم اطلاعاتی پیدا کنند که می‌تواند به یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ ربط داشته باشد. SteamDB گزارش داده که این بازی از نام رمز Oregon استفاده می‌کند و به عنوان یک روگ لایکِ علمی تخیلی توصیف شده است. مهم‌تر از آن اشاره به دو عبارت Tower of Sisyphus و Atropos است که در بازی Returnal از آن‌ها استفاده شده.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

موضوع دیگری که باعث تقویت شایعه انتشار ریترنال برای پی‌سی می‌شود، وجود نام این بازی در اطلاعات لو رفته از سرویس Nvidia GeForce Now بودند. همچنین یک منبع داخلی به سایت VGC ویدئویی از پورت پی‌سی Returnal نشان داده است. از طرف دیگر جیم رایان نیز در مصاحبه‌های پیشین خود گفته بود که بازی‌های بیشتری را برای پی‌سی منتشر می‌کنند. 

بازی Returnal

استودیو سازنده دو ماه پیش با یک به‌روزرسانی ویژگی کوآپ و مد بقای جدیدی به نام The Tower of Sisyphus را به بازی اضافه کرد. متاسفانه استودیو Housemarque فعلا قصد ساخت Returnal 2 را ندارد. Housemarque در تابستان توسط سونی خریداری شد و این استودیو اعلام کرده از این پس به عنوان بخشی از خانواده پلی استیشن، روی یک آی‌پی جدیدِ بزرگ‌تر کار می‌کند.

Returnal داستان زنی به نام سلین را روایت می‌کند که در سیاره‌ای بیگانه فرود می‌آید و پس از مدتی او با جسد بی جان خودش روبرو می‌شود؛ در واقع سلین در یک چرخه‌ تکرار بین مرگ و زندگی به دام افتاده است. این بازی هم‌اکنون به صورت انحصاری روی کنسول PS5 در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا