بازی

گزارش مالی رمدی کاهش سود شرکت را نشان می‌دهد

گزارش مالی رمدی کاهش سود شرکت را نشان می‌دهد

استودیو رمدی (Remedy) گزارش مالی خود برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده و افزایش هزینه توسعه بازی‌ها، میزان سود آن‌ها را کاهش داده است.

این استودیو در حال حاضر روی ۵ بازی به صورت همزمان کار می‌کند که یکی از آن‌ها ریمیک مکس پین است. درآمد رمدی نسبت به سال گذشته تغییر نکرده ولی نسبت به سه ماه پیش ۴۷٪ کاهش داشته است. به صورت کلی Remedy در ماه‌های گذشته ۹.۴ میلیون یورو درآمد داشته ولی سود عملیاتی آن‌ها ۱.۵ میلیون یورو کمتر شده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

علت اصلی کاهش سود این استودیو، کار روی Alan Wake 2 و ریمیک مکس پین ۱ و ۲ است. تیم کوچکی در Remedy روی این ریمیک فعالیت می‌کنند و احتمالا پس از عرضه الن ویک ۲ تمرکز روی آن بیشتر خواهد شد. مکس پین پروژه بسیار خوبی برای این توسعه دهنده محسوب می‌شود، چون ریسک آن کم بوده و پتانسیل فروش زیادی دارد.

بازی جدید از رمدی

توسعه آلن ویک ۲ به خوبی پیش می‌رود و تیم توسعه آن تکمیل است. استودیو همچنین روی اسپین‌اف بازی کنترل نیز کار می‌کند که اسم رمز آن Condor است. این بازی هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد ولی همه چیز به خوبی پیش می‌رود. Heron اسم رمز بازی بزرگ‌تری در دنیای کنترل است که Remedy هنوز روی ایده‌های اولیه آن کار می‌کند. 

Vanguard پنجمین پروژه این توسعه دهنده محسوب می‌شود که یک بازی رایگان و چندنفره است. انتشار این بازی برعهده تنسنت قرار دارد و در سال ۲۰۲۳ توسعه آن جدی‌تر خواهد شد. استودیو Remedy برای پیش‌روی مناسب در همه پروژه اعضای بیشتری را استخدام کرده و تعداد آن‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۲ بیشتر از کل نیروهای جدید سال ۲۰۲۱ بود.

مطلب پیشنهادی:تاریخچه سری مکس پین – از کابوس‌های شبانه تا بازنشستگی در برزیلمروری بر داستان خلق کاراگاه پلیس افسرده نیویورک
تاریخچه سری مکس پین – از کابوس‌های شبانه تا بازنشستگی در برزیل


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا