بازی

تریلری از شخصیت مارشال لاو در بازی Tekken 8 منتشر شد

تریلری از شخصیت مارشال لاو در بازی Tekken 8 منتشر شد

شخصیت مارشال لاو (Marshall Law) در بین طرفداران تکن محبوبیت بسیار زیادی دارد و اکنون ورژن جدید او برای بازی Tekken 8 معرفی شده است.

بندای نامکو در هفته‌های اخیر با انتشار تریلرهای مختلف از شخصیت‌های پل فینیکس (Paul Phoenix) و کازویا میشیما رونمایی کرده است. این نسخه از سری تکن با تغییرات قابل توجهی همراه بوده و مکانیزم‌هایی مثل سیستم هیت (heat)، عصبانیت (rage) و نوار بهبودی به گیم‌پلی بازی Tekken 8 اضافه شده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشمهیاهوی بسیار برای هیچ!
نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشم

بندای نامکو قصد دارد در آینده نزدیک با برگزاری تست‌های آلفا در چند کشور مختلف، از بازخوردهای طرفداران برای بهبود Tekken 8 استفاده کند. اولین تست از تاریخ ۳۱ مارچ تا ۲ آپریل (۱۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲) در ژاپن برگزار می‌شود و برای شرکت در آن باید از قبل ثبت نام کنید. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را نیز در زیر تماشا کنید:

بازی Tekken 7 هشت سال پیش به بازار منتشر شد و استودیو شخصیت‌های زیادی را برای آن طراحی کرده بود. استقبال منتقدان از این عنوان نسبتا خوب بود و توانست متای ۸۲ را کسب کند. عملکرد این بازی نیز در بازار بسیار خوب بوده و تا سال ماه پیش بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. 

Tekken 8 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۳ برای پی‌‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحیجنایت‌های نجیبانه
نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحی


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا