تکنولوژی

جزئیات عرضه کامیونت فورس در بورس کالا اعلام شد

جزئیات عرضه کامیونت فورس در بورس کالا اعلام شد

بورس کالا در هفته جاری، میزبان یک کامیونت از گروه بهمن خواهد بود. عرضه کامیونت فورس در بورس کالا روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 انجام خواهد گرفت. طی این عرضه 20 دستگاه کامیونت فورس 6 تن بدون اتاق خواب و 30 دستگاه کامیونت فورس خواب‌دار به مشتریان ارائه خواهند شد. تمامی کامیونت‌ها نیز بدون کاربری هستند.

جزئیات عرضه بهمن دیزل در بورس کالا به شرح زیر است:

مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است. به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده‌اند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده‌اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

جزئیات عرضه کامیونت فورس در بورس کالا

نگاهی به کامیونت فورس 6 تن

کامیونت فورس در نسخه‌های 8.5 و 6 تن به تولید می‌رسد که اکنون تنها نسخه 6 تن این کامیونت در بورس کالا عرضه شده است. کامیونت فورس 6 تن به پیشرانه 3.8 لیتری چهارسیلندر خطی کامینز مجهز است که 155 اسب‌بخار قدرت و 491 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کامیونت برعهده دارد. ازجمله امکانات این کامیونت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم مولتی مدیا به همراه پشتیبانی از رادیو، رهیاب، بلوتوث، کارت USB ،SD و کلیدهای روی فرمان، دی‌لایت، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، گرمکن آینه‌های جانبی، کروز کنترل و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به تخت خواب. قیمت کامیونت فورس 6 تن بدون خواب در نمایندگی‌ها یک میلیارد و 535 میلیون تومان است. نسخه خوابدار همین کامیونت نیز یک میلیارد و 575 میلیون تومان در نمایندگی‌ها قیمت دارد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا