بازی

رویداد بلیزکان برای سال ۲۰۲۳ باز می‌گردد

رویداد بلیزکان برای سال ۲۰۲۳ باز می‌گردد

چند سالی خبری از رویداد بلیزکان نبوده ولی مایک ایبارا (Mike Ybarra)، رئیس بلیزارد (Blizzard)، قول داده است که برای سال ۲۰۲۳ با دست پر بازگردند. 

بلیزکان رویدادی برای جشن گرفتن بازی‌های بلیزارد است که از سال ۲۰۱۹ به صورت حضوری برگزار نشده است. با این وجود بلیزارد در تلاش است تا در سال ۲۰۲۳ با یک رویداد حضوری برای طرفداران بازگردد. 

ما قبلاً اعلام کرده بودیم که BlizzCon را متوقف خواهیم کرد تا دوباره آن را برای آینده طراحی کنیم. ما می‌خواهیم به یک رویداد زنده برگردیم که به ما این امکان را می‌دهد با طرفداران جشن بگیریم. ما اخیرا یک رهبر جدید برای BlizzCon به نام آوریل مک‌کی استخدام کرده‌ایم که سخت در حال کار روی آن است. ما متعهد هستیم که BlizzCon را در سال 2023 بازگردانیم.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزکان

بلیزارد این مراسم را در سال ۲۰۲۰ به خاطر پاندمی ویروس کرونا کنسل کرد و در سال ۲۰۲۱ یک رویداد مجازی برگزار کرد. رویداد آنلاین کمپانی با نام BlizzConline برگزار و با استقبال نسبتا خوبی نیز روبه‌رو شد. سپس در ۲۰۲۲ به خاطر حاشیه‌های فراوان مربوط به آزار و اذیت جنسی کارکنان زن، شرایط برای برگزاری یک مراسم حضوری اصلا مناسب نبود. 

در این زمان ما احساس می‌کنیم انرژی لازم برای اجرای نمایشی در جهت حمایت از تیم‌های خود، پیشرفت روند توسعه بازی‌ها و تجربیاتمان را داریم. علاوه بر این ما همچنین می‌خواهیم زمان صرف کنیم تا فرمت بلیزکان را برای آینده تغییر دهیم. اولین بلیزکان ۱۶ سال پیش برگزار شد و از آن زمان تاکنون خیلی چیزها تغییر کرده است.


گاد آف وار رگناروک چجوری آخرالزمان نورس رو نشون میده؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا