بازی

ناتالی پورتمن راوی مستند جدید جیمز کامرون است [تماشا کنید]

ناتالی پورتمن راوی مستند جدید جیمز کامرون است [تماشا کنید]

شبکه نشنال جئوگرافیک تریلر جدیدی از مستند اسرار فیل‌ها (Secrets of the Elephants) به کارگردانی جیمز کامرون منتشر کرده که نشان می‌دهد ناتالی پورتمن راوی آن است.

این مستند ۴ قسمتی یک روز زودتر از «روز زمین» و در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) از شبکه نشنال جئوگرافیک پخش می‌شود. مستند اسرار فیل‌ها بینندگان به کشورهای مختلفی در آسیا و آفریقا می‌برد تا بیشتر با زندگی فیل‌ها آشنا شوند. اکنون تریلری جدیدی از مستند جیمز کامرون منتشر شده که نشان می‌دهد ناتالی پورتمن راوی آن است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به مستند Prehistoric Planet | سیاره ماقبل تاریخبهترین مستند علمی در مورد دایناسور‌ها
نگاهی به مستند Prehistoric Planet | سیاره ماقبل تاریخ

همچنین دکتر پائولا کاهومبو (Dr. Paula Kahumbu)، کاوشگر و کارشناس معروف، در این مستند حضور دارد. مستند اسرار فیل‌ها در واقع دومین فصل از این سری هست، فصل قبلی اسرار وال‌ها نام داشت که در سال ۲۰۲۱ پخش شد. جیمز کامرون قصد دارد با فصل سوم به سراغ اختاپوس‌ها برود و ما را بیشتر با این موجودات بیگانه آشنا کند. 

این کارگردان برای دو مستند دیگر نیز برنامه‌ریزی کرده تا به زنبورها و پنگوئن‌ها بپردازد. تمام تمرکز جیمز کامرون روی دنیای حیوانات نیست و این فیلم‌ساز مستند بسیار مورد انتظار Titanic: 25 Years Later را نیز برای پخش آماده کرده است. این مستند در تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) پخش می‌شود تا طرفداران آماده اکران نسخه ریمستر شده تایتانیک کند. 

مستند اسرار فیل‌ها (Secrets of the Elephants) در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) پخش می‌شود. 


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا