عمومی

سرویس «بک‌لینک» مایکت،‌ امکانی جدید برای درآمدزایی توسعه‌دهندگان اندروید

قبل از این سرویس، توسعه‌دهنده برای دانلود برنامه در وب‌سایت خود، دکمه دانلود را قرار می‌داد و هیچ درآمدی هم از کلیک کاربران روی این دکمه نداشت. در سرویس بک‌لینک مایکت، توسعه‌دهنده که قبلا به صورت رایگان لینک دانلود برنامه یا بازی خود را در استورهای اندرویدی (گوگل‌پلی، مایکت، کافه‌بازار، و…) قرار می‌داد، می‌تواند با انجام یک فرایند ساده در پنل توسعه‌دهنده مایکت، از این موضوع برای خود درآمدزایی کند. در واقع این قابلیت را به توسعه‌دهنده می‌دهد تا به ازای هر کلیک یکتا (Unique Click) روی دکمه دانلود برنامه از مایکت (در وب‌سایت خود)، درآمدی را دریافت کند. این درآمد به صورت اعتبار سرچ‌ادز در انتهای ماه به حساب توسعه‌دهنده واریز خواهد شد.

امکانی برای تمامی توسعه‌دهندگان

مایکت همواره در تعامل با مخاطب هدف خود، با دو جامعه با دغدغه‌های متفاوت در تماس است: بیش از ۳۰ میلیون کاربر که مایکت را به‌عنوان استور اندرویدی خود انتخاب کرده‌اند و بیش از ۲۲۰۰۰ توسعه‌دهنده که تا به امروز تصمیم به عرضه‌ی بازی یا اپلیکیشن خود روی این بستر گرفته‌اند. این سرویس در راستای دغدغه‌های توسعه‌دهندگان و درآمدزایی بیشتر آن‌ها به وجود آمده است.

مایکت پیش از این نیز با اقدامات مختلف سعی در افزایش سود و سهم توسعه‌دهندگان از این مارکت بزرگ را داشته است. سرویس «بک‌لینک» نیز در همین راستا فعالیت خود را آغاز کرده و اصلی‌ترین هدف آن افزایش درآمد توسعه‌دهندگان بازی و اپلیکیشن در مایکت است.

ثریا رضایی، مدیر توسعه‌ی تجاری مایکت، درباره‌ی اضافه شدن این قابلیت به فضای مایکت می‌گوید: «امکان ارجاع توسعه‌دهنده به صفحه برنامه خود در مایکت (بک‌لینک) پیش از این هم در مایکت وجود داشت و در متون راهنمای توسعه‌دهنده در وب‌سایت، از آن صحبت کرده بودیم. بااین‌حال امکاناتی که برای بک‌لینک و فرستادن کاربر از یک لینک به مایکت وجود داشت، هنوز به سطح امروز خود نرسیده بود. چند هفته‌ای است که این سرویس را با کمک جمعی از توسعه‌دهندگان و تیم‌های داخلی مایکت تست می‌کنیم و حالا می‌توان گفت که بک‌لینک این توانایی را دارد تا علاوه بر آمارهای مرتبط، درآمدزایی نیز برای توسعه‌دهنده به همراه داشته باشد».

هم‌چنان میزبان توسعه‌دهندگان بیشتری هستیم

رضایی درباره‌ی پروسه‌ی همکاری و استفاده از بک‌لینک در فاز کنونی می‌گوید: «طی روزهای اخیر و علاوه بر راه‌های معمول ارتباطی چون ایمیل و …، سعی کردیم تا با توسعه‌دهندگان مستقیم صحبت کنیم و علاوه بر معرفی سرویس، دغدغه‌هایشان را نیز در این زمینه بشنویم. بدین‌ترتیب با بیش از ۵۰ توسعه‌دهنده‌ی برتر مایکت صحبت کردیم و بسیاری از آن‌ها در حال حاضر مشغول استفاده از این سرویس هستند».

شایان ذکر است که توسعه‌دهندگانی که تمایل به استفاده از سرویس بک‌لینک و درآمدزایی ازطریق آن دارند، می‌توانند با تیم توسعه‌ی تجاری مایکت ازطریق ایمیل developer@myket.ir و با موضوع «بک‌لینک» در ارتباط باشند. تمامی تلاش ما بر ساده‌سازی پروسه و قابل دسترس کردن آن برای تمامی توسعه‌دهندگان بوده است و امیدواریم با نظرات خود در این راستا، ما را در بهبود کیفیت سرویس بک‌لینک یاری کنید. این سرویس در تاریخ نهم خرداد ماه به‌صورت عمومی دراختیار تمامی توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

لینک این خبر در مایکت:

سرویس «بک‌لینک» مایکت،‌ امکانی جدید برای درآمدزایی توسعه‌دهندگان اندروید – مایکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا