عمومی

گارمین ساعت هوشمند Forerunner 955 Solar را با ۲۰ روز شارژدهی، قابلیت شارژ خورشیدی و قیمت ۶۰۰ دلار معرفی کرد

گارمین پس از معرفی چندین محصول پوشیدنی موفق در اوایل سال جاری، اکنون مدل‌های جدیدی را به مجموعه‌ی Forerunner خود اضافه کرده است؛ محصولاتی که از شارژ خورشیدی، موقعیت‌یاب و قابلیت‌های جذاب دیگر بهره می‌برند.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 955 Solar

به گزارش AndroidAuthority، گارمین برای اولین‌بار قابلیت شارژ خورشیدی را در Forerunner 955 Solar ارائه داده است. این محصول از لنز شارژ خورشیدی Power Glass بهره می‌برد که عمر باتری آن را در حالت GPS به ۴۹ ساعت یا در حالت عادی به ۲۰ روز می‌رساند. این ساعت همچنین از نمایشگر لمسی تمام رنگی با قابلیت Always on Display (همیشه‌روشن) بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش این محصول مکمل طراحی سنتی گارمین است.

گارمین Forerunner 955 Solar

از دیگر ویژگی‌های مهم Forerunner 955 Solar می‌توان به GPS چندبانده، ردیابی تمرین‌های ورزشی و وضعیت HRV اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد روی ضربان قلب خود نظارت داشته باشند. این محصول همچنین ابزارک جدیدی به‌نام Race دارد که شامل اطلاعات آب‌وهوا، پیش‌بینی عملکرد و شمارشگر معکوس است. این ساعت برنامه‌های تمرینی متناسب با سلامت کاربر ارائه خواهد داد. به‌طور مشابه، گارمین یک گزارش صبحگاهی قابل‌تنظیم به ساعت‌های هوشمند جدید خود اضافه کرد که اطلاعاتی را درمورد وضعیت خواب، ریکاوری، تمرین و وضعیت HRV کاربر و همچنین آب‌وهوای روزانه و پیشنهاد تمرین ارائه می‌دهد.

گارمین Forerunner 955 Solar

Forerunner 955 Solar هنگام دویدن اطلاعاتی درمورد استقامت لحظه‌ای را نمایش می‌دهد تا به‌ ورزشکاران کمک کند به تلاش خود هنگام دویدن نظارت داشته باشند. علاوه‌براین، ورزشکارانی که دستگاه خود را با لوازم‌جانبی دیگر جفت می‌کنند قادر خواهند بود هنگام استفاده از قابلیت Running Dynamics گارمین، معیارهای واقعی تلاش خود را به‌طور دقیق روی ساعت دریافت کنند. علاوه‌براین ویژگی‌ها، ابزارهای بهداشتی و سلامت بسیاری در پوشیدنی‌های گارمین یافت می‌شود که ازجمله می‌توان به باتری بدن، ردیابی چرخه‌ی قاعدگی و بارداری، اعلان‌های گوشی هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد. علاقمندان می‌توانند از همین‌حالا ساعت هوشمند جدید گارمین را با قیمت ۶۰۰ دلار ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس Garmin.com سفارش دهند. اگر قابلیت شارژ خورشیدی برای شما اهمیت ندارد می‌توانید نسخه‌ی استاندارد Forerunner 955 را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنید.

ساهت هوشمند گارمین Forerunner 255

خوشبختانه، گران‌ترین ساعت هوشمند گارمین، تنها مدلی نیست که نسخه‌ی جدید آن معرفی شده و این شرکت همچنین خانواده‌ی جدیدی از دستگاه‌های Forerunner 255 را معرفی کرده است. این سری دو گزینه‌ی با ابعاد متفاوت و مدل‌های تخصصی با فضای ابری را برای ذخیره‌ی موسیقی شامل می‌شود. Forerunner 255 و 255 Music در مدل ۴۶ میلی‌متری دردسترس هستند، درحالی‌که Forerunner 255S و 255S Music فقط در ابعاد ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شوند.

گارمین Forerunner 255

ازجمله بهبودهایی که در این مدل‌های جدید اعمال شده، می‌توان به افزایش چشمگیر عمرباتری اشاره کرد. گارمین می‌گوید مدل‌های جدید تا ۱۴ روز در حالت عادی یا تا ۳۰ ساعت در حالت فعال بودن GPS کار خواهند کرد. این شرکت همچنین از موقعیت‌یاب چندبانده برای داده‌های لحظه‌ای دقیق‌تر، ردیابی HRV و معیارهای استقامت و قدرت استفاده کرده و همچنین از قابلیت Garmin Pay برای پرداخت‌های بدون‌ تماس پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی، دستگاه‌های جدید گارمین براساس نسل قبلی آن‌ها ساخته شده تا فهرستی از قابلیت‌های کاربردی ارائه دهند. ورزشکاران از عرضه‌ی محصولاتی مثل Forerunner 255 خوشحال خواهند شد زیرا این ساعت حالا می‌تواند حالت‌های سه‌گانه و فعالیت‌های ورزش‌های مختلف را شناسایی کند. کاربران همچنین می‌توانند هنگام تمرین، بین حرکت‌های خود به عقب و جلو حرکت کنند.

گارمین Forerunner 255

  • گارمین ساعت‌ هوشمند Quatix 7 را در سه مدل با تمرکز بر قابلیت‌های دریانوردی معرفی کرد
  • Garmin Vivosmart 5 با قیمت ۱۴۹ دلار و عمر باتری ۷ روزه عرضه می‌شود

هر دو مدل Forerunner 255 و Forerunner 255S در رنگ‌های متنوع با قیمت ۳۵۰ دلار دردسترس هستند. مدل Forerunner 255 Music و Forerunner 255S Music نیز با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شده‌اند. برای مشاهده‌ی مدل‌های مختلف یا سفارش این ساعت‌های هوشمند جدید می‌توانید به‌ وب‌سایت رسمی گارمین مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا