بازی

AMD ماه آینده از نسل جدید پردازنده‌های Ryzen رونمایی می‌کند

AMD ماه آینده از نسل جدید پردازنده‌های Ryzen رونمایی می‌کند

AMD اعلام کرده که در روز ۲۹ آگوست یا ۸ شهریور در یک برنامه لایو استریم تحت عنوان «together we advance_PCs» در رابطه با آینده پردازنده‌های Ryzen صحبت خواهد کرد. چندین ماه است که این شرکت درباره تراشه‌های مجهز به Zen 4 صحبت می‌کند، و اکنون فرصت پیدا می‌کنیم که پیش از انتشار احتمالی آن‌ها در پاییز، اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

طبق بیانیه مطبوعاتی بسیار کوتاهی که شب گذشته منتشر شد، دکتر لیزا سو، مدیرعامل AMD و تعدادی از مدیران این شرکت میزبان این رویداد خواهند بود. در این رویداد جزئیاتی در مورد آخرین معماری Zen 4 ارائه خواهد شد که پردازنده‌های آتی AMD Ryzen از آن‌ها بهره خواهند برد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید خمیر سیلیکون بدانیدگرما، اصلی‌ترین دلیل فرسودگی قطعات
هرآنچه که باید پیش از خرید خمیر سیلیکون بدانید

اطلاعاتی در رابطه با پلتفرم کاملاً جدید AM5 نیز به اشتراک گذشته خواهد شد که بر اساس آخرین فناوری‌ها از جمله DDR5 و PCIe5 ساخته شده و برای هدایت عصر جدیدی از رایانه‌های رومیزی عملکردی، طراحی شده‌اند.

همچنین انتظار می‌رود اطلاعات زیادی در مورد AM5، اولین به‌روز‌رسانی سوکت و پلتفرم مادربرد AMD بعد از حدود شش سال، ارائه شود. این قطعا برای آن دسته از کسانی که به دنبال اسمبل یک سیستم جدید مخصوص بازی در پاییز یا زمستان امسال هستند خبر هیجان‌انگیزی خواهد بود.

افشای اخیر قیمت چهار تراشه Ryzen 7000 نشان داد که باید برای پاییز امسال پول قابل توجهی پس‌انداز کنیم. طبق شایعات، Ryzen 5 7600X، ارزان‌ترین پردازنده میان آن‌ها، ۳۳۹ دلار قیمت دارد. در حالی که CPU پرچمدار یعنی Ryzen 9 5950 ظاهرا با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

AMD

پاییز امسال باید فصل هیجان‌انگیزی برای نسل بعدی پردازنده‌ها باشد. AMD و Intel در حال آمادگی برای عرضه تراشه‌های بسیار قوی‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود هستند. آمار و ارقام قابل توجهی از عملکرد تراشه‌های Raptor Lake اینتل به دست آمده که دوئل این دو شرکت برای عرضه بهترین CPU بازار را بسیار رقابتی‌تر از قبل می‌کند.

برنامه لایو استریم در روز ۸ شهریور ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت ایران در کانال یوتیوب AMD برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:منظور از گرافیک مجتمع یا IGP چیست؟جایگزین ارزان قیمت کارت گرافیک مستقل، اما نه برای گیمرها
منظور از گرافیک مجتمع یا IGP چیست؟


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا