بازی

High on Life بازی خالق ریک و مورتی تاخیر خورد

High on Life بازی خالق ریک و مورتی تاخیر خورد

High on Life یک بازی شوتر اول شخص است که جاستین رویلند (Justin Roiland)، خالق ریک و مورتی (Rick & Morty)، روی آن کار می‌کند و اکنون خبر تاخیر آن منتشر شده است. 

High on Life یک بازی بسیار عجیب است که چند ماه پیش برای کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی معرفی شد. اکنون استودیو با انتشار نامه‌ای از تاخیر شش هفته‌ای آن خبر داده و بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) منتظر آن باشند. به نظر می‌رسد که استودیو Squanch Games به زمان بیشتری برای بهینه‌سازی بازی نیاز داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بازیگرانی که می‌توانند در لایو اکشن ریک و مورتی بازی کنندبعد از کریستوفر لوید و جیدن مارتل
بازیگرانی که می‌توانند در لایو اکشن ریک و مورتی بازی کنند

 

یک خبر خوب و یک خبر بد داریم. با خیال راحت گزینه‌ای را که ترجیح می‌دهید اول بخوانید را انتخاب کنید. ما در انتخاب شما دخالت نمی‌کنیم. خبر خوب: High on Life هنوز در سال 2022 منتشر می‌شود!

Squanch Games سخت کار می‌کند تا بهترین تجربه را برای شما ایجاد کند و کمی زمان اضافی برای رفع برخی از باگ‌ها هرگز ضرری ندارد. خبر بد: High on Life تاخیر خورده است. متاسفیم چون که شما را مجبور می‌کنیم حدود شش هفته بیشتر صبر کنید.

بازی High on Life

باید به این نکته اشاره کنیم که High on Life در افتتاحیه مراسم گیمزکام حضور خواهد داشت. های آن لایف قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود و از روز اول عرضه روی سرویس گیم‌پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


lastech سینما: ۱۰ کارگردان برتر دنیا که فیلم‌های بدی ساختند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا