بازی

سازندگان Gotham Knights پیشینه داستانی شخصیت باربارا گوردون را تغییر می‌دهند

سازندگان Gotham Knights پیشینه داستانی شخصیت باربارا گوردون را تغییر می‌دهند

تیم سازنده بازی Gotham Knights برای پاسخ به انتقادات، پیشینه داستانی شخصیت باربارا گوردون یا همان بت گرل را تغییر داده است.

در یک پرسش و پاسخ، طرفداران راجع به شخصیت‌پردازی باربارا گوردن سوالات زیادی مطرح کردند. این سوالات در راستای انتقاداتی به بیوگرافی این شخصیت در وبسایت بازی مطرح شدند، که تمرینات باربارا را اقدامی «برای ترمیم جراحات» توصیف می‌کرد تا او بتواند «به انجام وظیفه‌اش به عنوان بت گرل بازگردد.»

مطلب پیشنهادی:با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شویداحتمالا خیلی از این موارد از دستتان در رفته باشد!
با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شوید

باربارا گوردن سوژه اصلی یکی از معروف‌ترین و البته تاریک‌ترین نقاط داستانی کمیک‌های ‌دی‌سی است: پس از اینکه جوکر با سلاح گرم به ستون فقرات باربارا شلیک می‌کند، او مجبور به استفاده از ویلچر می‌شود. با اینکه باربارا در Gotham Knights دقیقا همین پیشینه داستانی را ندارد، اما در بیوگرافی اولیه او نوشته شده بود که او پس از یک «درگیری» ویلچر نشین شد.

برخی از طرفداران از برادران وارنر بابت این بیوگرافی انتقاد کردند. به عقیده آن‌ها، این که یک شخصیت با تمرینات قهرمانانه و اراده دلیرانه بتواند بر معلولیت خود «غلبه کند»، یک کلیشه نادرست است.

بازی Gotham Knights

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان هم این انتقادات را پذیرفته‌اند. پاتریک ردینگ، کارگردان خلاق بازی، اعلام کرد که تیم وارنر مونترئال با سازمان غیرانتفاعی AbleGamers وارد همکاری شده تا اطلاعات بیشتری راجع به انواع جراحات مربوط به ستون فقرات، و راه‌های بازیابی توانایی راه رفتن به‌دست آورد. او همچنین اعلام کرد که در همین راستا، بیوگرافی شخصیت باربارا گوردون با تغییراتی جزئی در جمله‌بندی مواجه شده است.

همانند بسیاری از شخصیت‌ها و المان‌های داستانی ما، جراحات باربارا از چندین نظر مهم به‌طرز متفاوتی نسبت به کمیک‌ها به تصویر کشیده شده است. [در Gotham Knights] باربارا چندین جراحی و سپس کلی فیزیوتراپی و مدیریت درد را پشت سر گذاشته است.

باربارا در طول بازی همچنان به درمان خود ادامه می‌دهد، و بازیکنان می‌توانند او را هنگام انجام دادن ورزش‌ها و تمرین‌های مختلف تماشا کنند. او حتی هم روی لباس عادی، و هم روی لباس بت گرل یک کمربند طبی نصب خواهد داشت.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۳ آبان برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و قرار نیست خبری از نسخه‌های نسل هشتم باشد. اخیرا یک دموی ۱۳ دقیقه‌ای از بازی منتشر شد که گیم پلی دو شخصیت نایتوینگ و رد هود را به نمایش می‌گذاشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا