بازی

بازیگر نامزد جایزه اسکار به فیلم Joker 2 اضافه شد

بازیگر نامزد جایزه اسکار به فیلم Joker 2 اضافه شد

فیلم جوکر 2 که اکنون رسما Joker: Folie à Deux نام دارد اخیر کاترین کینر، نامزد جایزه اسکار را به تیم بازیگران اضافه کرده است. طبق گزارش ددلاین، کینر که برای فیلم‌های «جان مالکوویچ بودن و کاپوتی» نامزد دریافت جایزه شده، برای ایفای یک نقش اصلی در دنباله فیلم جوکر قرارداد امضا کرده است.

ددلاین اطلاعات بیشتری از نقش او منتشر نکرده و باید منتظر اخبار تکمیلی آینده باشیم. کاترین کینر اکنون با بازیگران دیگری از جمله برندن گلیسون که اخیرا برای نقش مقابل جوکر و هارلی کویین انتخاب شد، هم‌بازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

لیدی گاگا، خواننده آمریکایی قرار است نقش هارلی کویین را بازی کند و واکین فینیکس نیز مانند فیلم اول نقش اصلی جوکر را برعهده خواهد داشت. همچنین زازی بیتز یک بار دیگر نقش خود از فیلم اصلی (سوفی داموند) را ایفا خواهد کرد و تاد فیلیپس برای نشستن روی صندلی کارگردانی بازمی‌گردد. درباره فیلم Joker: Folie à Deux نیز تاکنون اطلاعات زیادی منتشر نشده و طبق گزارش‌های قبلی فقط می‌دانیم که یک عنوان موزیکال در تیمارستان آرکهام خواهد بود.

فیلم جوکر 2

در اخبار مرتبط خواندیم که دستمزد واکین فینیکس برای فیلم Joker 2 لو رفته و او قرار است برای ایفای نقش جوکر ۲۰ میلیون دلار دریافت کند. فیلم اول جوکر موفقیت بزرگی رقم زد و این اثر توانست ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش کند و واکین فینیکس هم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری Joker: Folie à Deux ماه دسامبر شروع شود و برای اکران در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. البته کاملا می‌توان انتظار داشت که این عنوان نیز مانند فیلم‌های Aquaman 2 و Shazam 2 با تاخیر مواجه شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا