بازی

عرضه بازی Atomic Heart به تاخیر افتاد

عرضه بازی Atomic Heart به تاخیر افتاد

با وجود اینکه تاریخ رسمی عرضه Atomic Heart اعلام نشده بود و تنها بازه انتشار آن را از سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۲ تعیین کرده بودند، شب گذشته به طور رسمی تایید شد که این بازی در زمستان امسال عرضه می‌شود، یعنی بین ماه‌های دسامبر ۲۰۲۲ تا فوریه ۲۰۲۳.

اما خبر خوب اینجاست که ناشر جهانی بازی نیز اعلام شد که شرکت Focus Entertainment خواهد بود و این عنوان را برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد کرد.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی مهیج که در ابتدا برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، قرار است در زمستان امسال منتشر شود. پولیش و ارائه یک بازی با بالاترین کیفیت، اولویت اصلی این تیم با استعداد است که تاریخ عرضه دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

رابرت باگراتونی، مدیرعامل استودیو Mundfish گفت:

پنج سال پیش زمانی که استودیو را تاسیس کردیم، هدف ما ایجاد محصولی در سطح جهانی بود که مورد استقبال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار بگیرد. اکنون بالاخره آماده شدیم تا نیرویی که در این سال‌ها انباشته‌ کردیم را آزاد کنیم. بسیار خوشحال هستیم که چنین ناشر باتجربه‌ای عرضه بازی را بر عهده گرفته و شک نداریم که Focus Entertainment آن را واقعا برجسته خواهد کرد.

جولین رامت، مدیر ارشد توسعه کسب و کار Focus Entertainment نیز اظهار داشت:

همکاری با استودیوی با استعدادی مانند Mundfish باعث افتخار است. به محض اینکه شروع به تبادل نظر کردیم، از ذهن خلاق رابرت و تیمش شگفت‌زده شدیم. استانداردهای AAA که برای اولین بازی خود ارائه کرده‌اند، واقعاً یک دستاورد بزرگ است. Atomic Heart مطمئنا تمام بازیکنانی که در جستجوی یک تجربه تازه و نسل جدید هستند را راضی خواهد کرد.

Atomic Heart در یک نسخه متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که فناوری روباتیک به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. با این حال، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن سیستم کنترل ربات‌ها می‌شود. در نتیجه، موجودات از ریخت افتاده و ماشین‌های نسل‌کشی، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند. طبیعتا وظیفه شما است که جلوی آن‌ها را بگیرید.

Atomic Heart

در کنار سلاح‌های مختلف، قهرمان داستان توانایی‌های مختلفی مانند الکتریسیته، انجماد، احتراق و حتی بلند کردن دشمنان را دارد. با استفاده از دستگاهی به نام Chaika 3.0 می‌توان بیش از ۳۰ نوع سلاح سرد را ساخت و ارتقا داد. همچنین تعداد زیادی سلاح گرم برای استفاده وجود دارد و برای غلبه بر برخی از باس‌ها به تمام قدرتی که می‌توانید پیدا کنید، نیاز دارید.

تریلر مبارزات Atomic Heart دو هفته پیش منتشر شد که از اینجا می‌توانید مشاهده کنید. همچنین این بازی از روز اول برسرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا