بازی

بازی Death Stranding احتمالا به سرویس گیم پس می‌آید

بازی Death Stranding احتمالا به سرویس گیم پس می‌آید

مایکروسافت بازی‌های زیادی را از طریق سرویس گیم پس (Game Pass) در دسترس قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد که این بار نوبت یکی از بازی های سونی، یعنی دث استرندیگ (Death Stranding) رسیده است.

اکانت توییتر گیم پس برای پی‌سی روز گذشته تصویر پروفایل خود را با یک پیام مرموز تغییر داد. اکنون طرفداران متوجه شده‌اند که این تصویر با عکس مناظر بازی Death Stranding هم‌خوانی دارد. البته باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی دث استرندینگ توسط کمپانی 505 منتشر شده و سونی در انجام این کار نقشی نداشته است. 

دث استرندیگ دومین بازی انحصاری پلی استیشن محسوب می‌شود که راه خود را به گیم پس پیدا کرده است. چند ماه پیش نیز MLB The Show 22 برای کنسول ایکس باکس عرضه و از همان روز اول روی Game Pass نیز در دسترس قرار گرفت. البته با توجه به همکاری کوجیما با ایکس باکس برای یک بازی انحصاری جدید، این اتفاق چندان عجیب نیست. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک

بازی Death Stranding

همچنین باید اشاره کنیم احتمال حضور هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ (Gamescom 2022) وجود دارد. او چند روز پیش با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که روی تدوین تریلر جدیدی کار می‌کند. کوجیما و جف کیلی رابطه نزدیکی با هم دارند و به همین خاطر حضور او در مراسم شب افتتاحیه دور از انتظار نیست. 

همچنین باید اشاره کنیم که مایکروسافت روز پیش از بازی‌های جدید این سرویس برای ماه آینده رونمایی کرده است. هشت بازی جدید به گیم‌پس اضافه شده و ۱۰ بازی نیز آن را ترک می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا