بازی

شایعه: کانتر استرایک ۲ به زودی معرفی می‌شود

شایعه: کانتر استرایک ۲ به زودی معرفی می‌شود

سال پیش بود که شایعاتی مبنی بر توسعه کانتر استرایک ۲ (Counter-Strike 2) به گوش می‌رسید و اکنون به‌نظر می‌رسد این شایعات به آهستگی درحال به وقوع پیوستن هستند.

ریچارد لوئیس (Richard Lewis) خبرنگار، میزبان و تحلیل‌گر حوزه ورزش‌های الکترونیک با سابقه درخشان در زمینه فرنچایز کانتر استرایک گزارش داده که Counter Strike 2 در راه است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن

طبق صحبت‌های لوئیس، نسخه جدید بدون شک با نام «کانتر استرایک 2» عرضه می‌شود و شرکت ولو (Valve) برنامه دارد تا پس از معرفی بازی، نسخه بتای این اثر را بین ماه مارس تا یکم آوریل منتشر کند. وی همچنین افزود این شرکت قصد افزودن سرورهای ۱۲۸ تیک را به این اثر دارد تا نسخه جدید کانتر بتواند با عنوان شوتر رایوت گیمز یعنی Valorant رقابت کند.

این گزارش به دنبال شایعاتی منتشر شده است که اخیراً مدارکی مبنی بر وجود عنوانی با نام CSGOS2 در به‌روزرسانی‌ جدید درایور کارت گرافیک‌های شرکت انویدیا (Nvidia) مشاهده شده است. همچنین gabefollower در توییتر به این نکته اشاره کرد که کانتر جدید از دسامبر ۲۰۲۲ در دست آزمایش و کنترل کیفیت بوده است اما درباره جزئیات خبر اطمینان کامل ندارد.

شایعه: کانتر استرایک ۲ به زودی معرفی می‌شود - lastech
بازسازی نقشه De_Train در آنریل انجین توسط طرفداران

درحال حاضر اطلاعات پراکنده زیادی درباره نسخه جدید کانتر موجود است، چرا که برخی به جایگزین شدن Counter-Strike: Global Offensive با CS2 اشاره می‌‎کنند و برخی دیگر نیز مدعی شدند که بازی کاملاً جدیدی تحت عنوان کانتر استرایک ۲ ساخته نمی‌شود و این مورد صرفاً یک به‌روزرسانی جدید به موتور بازی‌سازی Source 2 برای بازی CSGO است.

در هرصورت تا تایید رسمی شرکت ولو نمی‌توان به طور قطعی درباره این مورد نظری ارائه کرد اما مسئله واضح این است که به‌زودی اخبار جدیدی درباره فرنچایز کانتر منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | بهمن ۱۴۰۱آموزش خرید و اسمبل سیستم مناسب گیم با بودجه بالا
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | بهمن ۱۴۰۱


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا