رمز ارز

ترا کلاسیک بحران‌زده، پرسودترین رمزارز در طول بازار نزولی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ترا کلاسیک (LUNC) یکی از دارایی‌های دیجیتال با بهترین عملکرد در چهار ماه گذشته بوده و از زمان سقوط تاریخی خود در ماه می، قیمت آن بیش از ۲۵ هزار درصد افزایش یافته است.
ارز دیجیتال ترا کلاسیک هفته گذشته و پس از معرفی طرح ۱٫۲ درصد مالیات بر تمامی تراکنش‌ها، شاهد رشد چشمگیری بود و تا ۰٫۰۰۰۳۱۱۳ دلار هم صعود کرد. اگرچه در زمان انتشار این خبر، قیمت LUNC کمی کاهش یافته و به ۰٫۰۰۰۲۵۱۱ دلار رسیده است، اما در بازه زمانی هفتگی، قیمت این رمزارز همچنان بیش از ۱۰۰ درصد رشد دارد.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت رمزارز ترا کلاسیک در ۳۰ روز گذشته، بیش از ۱۶۰ درصد افزایش یافته است. برای مقایسه، در نظر بگیرید که قیمت بیت کوین در همان بازه زمانی بیش از ۱۳ درصد کاهش یافته و اتریوم نیز با وجود شور و شوق پیرامون به‌روزرسانی بزرگ خود، حدود ۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
به دنبال فروپاشی اکوسیستم ترا، تعداد توکن‌های اصلی این شبکه به ۷ تریلیون رسید و این تورم قابل‌توجه، منجر به سقوط قیمت آن از ۸۰ دلار به کمتر از یک سنت شد. از آن زمان، توسعه‌دهندگان مدیریت بلاکچین را به جامعه واگذار کرده‌اند که آنها هم تاکنون بیش از ۳ میلیارد توکن را سوزانده و از چرخه گردش خارج کرده‌اند.
علاوه بر این، معرفی قابلیت استیکینگ نیز به افزایش قیمت LUNC، بسیار کمک کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا