بازی

سونی تاریخ عرضه برنامه PlayStation Stars را اعلام کرد

سونی تاریخ عرضه برنامه PlayStation Stars را اعلام کرد

سونی برنامه وفاداری PlayStation Stars خود را از امروز در آسیا و از ماه آینده در سایر مناطق دنیا لانچ خواهد کرد. پس از لانچ آسیایی در ۲۹ سپتامبر (امروز)، طرح پاداش در روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) در قاره آمریکا و ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در اروپا و استرالیا اجرا خواهد شد.

PlayStation Stars که اواخر تیر ماه امسال معرفی شد، بازیکنان را قادر می‌سازد تا با انجام کمپین‌ها و فعالیت‌های مختلف، جوایزی کسب کنند. این برنامه ابتدا از طریق اپلیکیشن پلی استیشن در دسترس خواهد بود و در آینده به کنسول‌ها نیز راه پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

پیوستن به چنین برنامه‌ای برای دارندگان اکانت بزرگسال PlayStation Network رایگان خواهد بود و نیازی به عضویت در پلی استیشن پلاس نخواهد داشت، اگرچه داشتن این سرویس مزایای بیشتری را به همراه خواهد داشت.

سونی در راهنمای منتشر شده در روز چهارشنبه گفت:

دو نوع پاداش وجود دارد – امتیازات وفاداری و کلکسیون‌های دیجیتالی. امتیازها را می‌توان در کاتالوگی ثبت کرد که ممکن است شامل وجوه کیف پول PSN، کلکسیون‌های دیجیتال انحصاری و محصولات منتخب فروشگاه پلی‌ استیشن باشد.

به عنوان یک مزیت اضافی، اعضای پلی استیشن پلاس که در PlayStation Stars ثبت‌نام کرده‌اند، به طور خودکار برای خرید در فروشگاه پلی استیشن امتیاز کسب می‌کنند.

در هنگام عرضه، به سادگی با پیوستن به این برنامه، همه اعضا Star Gazer Telescope را دریافت خواهند کرد. آیتم‌های مجموعه‌های دیجیتالی ماه گذشته در حین رویداد State of Play معرفی شدند.

تعدادی از این جوایز دیجیتالی شامل Punto the gondolier از بازی Ape Escape 2، پلی استیشن ۳، PocketStation، تورو و کورو، پالیگان من و Chord Machine می‌شوند.

PlayStation Stars

این مجموعه‌ها تنها از طریق PlayStation Stars در دسترس خواهند بود. بازیکنان می‌توانند کلکسیون‌ها را در یک ویترین مجازی در اپلیکیشن پلی‌ استیشن بچینند و آن‌ها را به دوستانشان در پروفایل PSN خود نشان دهند.

راه اصلی برای به دست آوردن کلکسیون‌ها از طریق تکمیل کمپین‌های مختلف خواهد بود. گریس چن (Grace Chen)، معاون تبلیغات شبکه‌ای و کالاهای دارای مجوز پلی استیشن، در این باره توضیح داد:

کمپین‌های PlayStation Stars سرگرم‌کننده، لذت‌بخش و گاهی اوقات چالش‌برانگیز تکمیل خواهند بود. یکی از اولین کمپین‌های ما «Hit Play/1994» است. اعضایی که به درستی بتوانند بازی‌هایی را که با سرنخ‌های مبتنی بر آهنگ مطابقت دارند، اجرا کنند، مجموعه‌ای ویژه دریافت خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا