عمومی

وال‌استریت‌ ژورنال گزارش می‌دهد، ایلان ماسک، با چندین کارمند خانم در اسپیس‌ایکس روابط نامتعارف داشته است. یکی از این کارمندان ادعا می‌کند که ماسک بارها از او خواسته تا فرزندی به‌دنیا بیاورد اما با رد درخواستش، ماسک از افزایش حقوق او امتناع کرده است.

گزارش‌های متعدد کارمندان خانم مبنی‌بر روابط نامتعارفِ ماسک با آن‌ها، خشم گوین شات‌ول، رئیس اسپیس‌ایکس را برانگیخته است. وال‌‌استریت‌‌ ژورنال می‌گوید که شات‌ول به بخش منابع انسانی اسپیس‌ایکس دستور داده است تا کارمندانی که چنین گزارشاتی منتشر کرده‌اند، اخراج شوند.

وال‌‌استریت‌ ژورنال مقاله‌ی خود را بر اساس پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و سایر اسناد و بر پایه‌ی مصاحبه با بیش از ۴۸ نفر، از جمله دوستان و اعضای خانواده‌ی قربانیان و کارمندان سابق، تهیه کرده است.

اسپیس‌ایکس می‌گوید گزارش‌ یادشده «تصویری کاملاً گمراه‌کننده» از محیط کاری اسپیس‌ایکس ارائه می‌کند و این گزارش، فرهنگ اسپیس‌ایکس را منعکس نمی‌کند. به‌گفته‌ی شات‌ول، اسپیس‌ایکس تمام شکایات مربوط‌به روابط نامتعارف را بررسی و پاسخ مناسبی ارائه خواهد کرد.

ایلان ماسک تاکنون به درخواست وال‌استریت‌ ژورنال برای اظهار نظر، پاسخی نداده است. گزارش‌های این‌چنینی علیه ماسک، پرتعداد هستند. در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ چندین کارمند سابق اسپیس‌ایکس از موارد مشابهی یاد کردند که برای آن‌ها اتفاق افتاده است. برخی از کارمندان رسماً از ماسک شکایت کرده بودند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا