عمومی

ال‌جی موفق شده است که تأیید اپل را برای تأمین نمایشگر اولد آیفون ۱۶ پرو مکس دریافت کند و برای اولین‌بار از سامسونگ پیشی بگیرد.

از زمانی‌که کوپرتینویی‌ها به استفاده از پنل‌های اولد برای آیفون روی آورده‌اند، سامسونگ و ال‌جی به‌عنوان بهترین تولیدکنندگان نمایشگر، همواره گزینه‌های اصلی زنجیره‌ی تأمین اپل بوده‌اند.

سامسونگ معمولاً قبل از همه‌ی تأمین‌کنندگان دیگر موفق می‌شد نظر اپل را جلب کند و هیچ‌گاه پیش نیامده بود که از رقیب کره‌ای خود عقب بماند؛ اما به‌نظر می‌رسد امسال داستان متفاوتی در حال وقوع است.

احتمالاً سامسونگ نیز تأییدهای لازم برای تولید پنل‌ اولد سری آیفون ۱۶ را دریافت خواهد کرد. این شرکت تأمین‌کننده‌ی اصلی نمایشگر برای خانواده‌ی آیفون ۱۵ محسوب می‌شود. به‌دست‌آوردن امتیاز تولید پنل‌ اولد برای آیفون ۱۶ پرو مکس توانایی ال‌جی در کاهش فاصله با رقیب خود را به‌خوبی اثبات خواهد کرد.

ال‌جی تقریباً همیشه فرصت تأمین پنل‌ها برای موج اول آیفون‌های جدید را از دست داده است و معمولاً بعد از فروش اولیه به زنجیره‌ی تأمین اضافه می‌شود. به‌همین‌دلیل، سامسونگ بیشترین تعداد سفارش‌ها و حاشیه‌ی سود را دریافت می‌کند؛ زیرا اپل حجم عمده‌ی تولید گوشی را در مرحله‌ی اول انجام می‌دهد. چنانچه ال‌جی موفق شود پنل‌ها را برای فروش اولیه تأمین کند، به دستاورد بزرگی رسیده است.

گفته می‌شود ال‌جی سفارش‌های بسیار بیشتری از اپل دریافت کرده است و پنل‌های اولد برای مدل‌های پرو آیپد را تأمین خواهد کرد. سامسونگ همچنان بخشی از زنجیره‌ی تأمین باقی می‌ماند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا