رمز ارز

دو سناریوی محتمل پیش روی سلستیا؛ قیمت TIA صعودی می‌شود یا نزولی؟

دو سناریوی محتمل پیش روی سلستیا؛ قیمت TIA صعودی می‌شود یا نزولی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سلستیا (TIA) طی چند روز گذشته با تشکیل کندل‌های قرمز رنگ، روند نزولی به خود گرفته است. این روند نزولی با کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین همراه شده است.

خروج سرمایه‌گذاران از بازار سلستیا در کاهش قابل توجه سود باز قراردادها طی ماه گذشته نیز مشهود است. این رقم از ۲۳۳ میلیون دلار در ابتدای مارس به ۱۱۳ میلیون دلار کاهش یافته است.

در همین حال، همبستگی بین سلستیا و بیت‌کوین حدود ۰.۹۶ است و این رقم بالا باعث شده تا روند قیمتی این دو ارز دیجیتال به شدت به یکدیگر وابسته باشد.

در حال حاضر، بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۵۷۶۰۰ دلار معامله می‌شود و چشم‌انداز آن همچنان نزولی پیش‌بینی می‌شود. همین موضوع باعث شده تا تحلیلگران انتظار کاهش بیشتر قیمت سلستیا را داشته باشند.

در حال حاضر، قیمت سلستیا در حال تست کردن سطح حمایتی ۹.۲ دلار است و اگر این سطح حمایتی شکسته شود، قیمت می‌تواند تا ناحیه حمایتی بعدی یعنی ۸.۳ دلار کاهش پیدا کند.

Ramzarzخرید TIA فقط با 10 هزار تومان!
فقط با 10 هزار تومان TIA را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TIA

با این حال، در صورتی که سطح ۸.۳ دلار بتواند از ریزش بیشتر جلوگیری کند، امکان برگشت قیمت به سمت بالا وجود دارد.

تحلیلگران برای سلستیا دو سناریو در نظر گرفته‌اند. در سناریوی اول، با شکست سطح حمایتی ۸.۳ دلار قیمت می‌تواند تا ۷ دلار کاهش یابد.

سناریوی دوم که برگشت قیمت به سمت بالا است، در صورتی محقق می‌شود که سطح حمایتی ۸.۳ دلار حفظ شود و قیمت بتواند از سد ۱۰ دلار عبور کند.celestia-tia-price-correction-likely

در زمان نگارش این خبر، سلستیا با بیش از ۵ درصد افزایش در محدوده ۹.۶۹ معامله می‌شود و در تلاش برای تثبیت در این ناحیه حمایتی است.

اکنون، آینده قیمتی این رمزارز به عوامل مختلفی مانند روند کلی بازار ارزهای دیجیتال، رفتار قیمتی بیت‌کوین و میزان علاقه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین بستگی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا