بازی

شایعه: کنسول دوم نینتندو سوییچ ممکن است دارای Nintendo Switch Online باشد

شایعه: کنسول دوم نینتندو سوییچ ممکن است دارای Nintendo Switch Online باشد

Nintendo Switch Online ممکن است در سطح چیزی مانند سرویس گیم پس نباشد، اما با این وجود، ارزش سرویس اشتراکی نینتندو به مرور زمان افزایش پیدا کرده است، به خصوص با اضافه شدن عناوین Game Boy و Game Boy Advance.

اگرچه نینتندو در گذشته معمولاً خدمات آنلاین خود را در هنگام انتقال به سخت‌افزار جدید کنار گذاشته است، به نظر نمی‌رسد جانشین سوییچ در هر زمانی که عرضه شود، این سرویس را از دست بدهد. حداقل این چیزی است که سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به آن اشاره کرده است.

CMA اخیراً یافته‌های موقتی از تحقیقات خود در مورد خرید پیشنهادی مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد را منتشر کرده و در مدارک نهاد نظارتی، در صفحه ۹ ذکر شده که Nintendo Switch Online در تجزیه و تحلیل از خدمات اشتراکی رقیب در نظر گرفته نشده بود، زیرا فقط در دو دستگاه در دسترس بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3

در این مدرک آمده است:

نینتندو سوییچ آنلاین از فهرست ما حذف شد زیرا سرویس بازی ابری نینتندو بسیار محدود است. سرویس بازی ابری این شرکت تنها در دستگاه نینتندو سوییچ و [ویرایش شد] در دسترس است.

با حذف نام دستگاه دوم مورد بحث، می‌توان تصور کرد در مدرک به چیزی اشاره شده که هنوز به طور رسمی به اطلاع عموم نرسیده است.

اگرچه نینتندو عموماً به خدمات آنلاین خود در چندین نسل سخت‌افزاری پایبند نبوده، اما نشانه‌های دیگری از سوی این شرکت وجود داشت که نشان می‌داد احتمالا هنگام انتقال از سوییچ به سوییچ ۲ (یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می‌شود) این روند دنبال نخواهد شد. در ماه نوامبر تایید کردند که اکانت‌های نینتندو احتمالاً در پلتفرم بعدی آن نیز در دسترس خواهند بود.

نینتندو

با توجه به اینکه Nintendo Switch Online تا آبان ماه امسال به ۳۶ میلیون مشترک رسیده بود، تعجب آور نیست که شاهد ادامه سرمایه گذاری نینتندو در این سرویس در آینده باشیم. با این حال، اینکه آیا سیستم از سازگاری با کنسول‌های قدیمی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، یک سوال دیگر است.

گزارش‌های زیادی ادعا می‌کنند که کار ساخت جانشین سوییچ در نینتندو در حال انجام است و تحلیلگران بر این باورند که کنسول جدید ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. با این حال، نینتندو انتظار دارد تا حداقل یک سال دیگر شاهد فروش پایدار کنسول سوییچ باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندساخته یک نابغه دیوانه: سودا ۵۱
بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرند


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا