بازی

آرکین در نهایت تایید کرد؛ بازی Deathloop در دنیای Dishonored جریان دارد

آرکین در نهایت تایید کرد؛ بازی Deathloop در دنیای Dishonored جریان دارد

از زمان انتشار بازی Deathloop در سال گذشته، طرفداران حدس می‌زنند که داستان این عنوان استودیو Arkane در دنیای بازی قبلی آن یعنی Dishonored جریان دارد. حالا توسعه‌دهنده بازی رسما تایید کرده که چنین چیزی درست است.

«دینگا باکابا»، مدیر خلاق استودیو آرکین این خبر را در جدیدترین قسمت پادکست ایکس باکس اعلام کرد و گفت که Deathloop «یکی از آینده‌های دنیای Dishonored» است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

زمانی که در جریان این پادکست از باکابا در مورد ارتباط احتمالی این دو بازی سوال شد، او توضیح داد:

ما چندین ساختار داریم [یعنی] همه یک چیز را [در Deathloop] ندیده‌اند، همه یک آهنگ یکسان را در جایی نشنیده‌اند، همه اتاق‌ها را ندیده‌اند. بنابراین بسیار خوب است که دیدیم جامعه بازیکنان ما سرنخ‌های کوچکی را جمع‌آوری کرده‌اند که، بله، در واقع، بازی Deathloop در آینده پس از [سومین بازی Dishonored] Death of the Outsider اتفاق بیفتد.

Dishonored

باکابا ادامه داد:

این چیزی است که نمی‌خواستیم درباره آن [سروصدای زیادی] انجام دهیم، زیرا [Deathloop] داستان خودش را دارد، با شخصیت‌های خودش، دوره زمانی خودش را که می‌خواستیم به تصویر بکشیم… اما در عین حال، بعد از Death of the Outsider… همیشه به این فکر می‌کردیم که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد. و همانطور که Deathloop را می‌ساختیم، با خود گفتیم، «هی، این می‌تواند یکی از همان چیزهایی باشد که می‌تواند اتفاق بیفتد.»

او در ادامه اشاره می‌کند که سرنخ‌هایی در بازی وجود دارد که ارتباط آن با عنوان قبلی آرکین را نشان می‌دهد. به عنوان مثال او به تفنگ ساچمه‌ای Heritage از Deathloop اشاره می‌کند که ارتباط آن برای بازیکنان کاملا قابل مشاهده است.

Deathloop

باکابا همچنین توضیح داد که اگر بازیکنان یک گام به عقب بردارند و به جهان بازی به عنوان یک کل نگاه کنند، متوجه شباهت‌های بیشتری بین Dishonored و Deathloop در تمام موضوعات، از جادو و فناوری گرفته تا کلاس‌ها خواهند شد.

بازی Deathloop به تازگی پس از یک سال عرضه انحصاری برای کنسول پلی استیشن، برای ایکس باکس نیز منتشر شد و هم اکنون از طریق سرویس Game Pass می‌توان آن را دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال انیمیشنی Arcane – به دنیای لیگ آو لجندز خوش آمدیداثری که هم طرفداران و هم تازه‌واردان را راضی می‌کند
نگاهی به سریال انیمیشنی Arcane – به دنیای لیگ آو لجندز خوش آمدید


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا