بازی

پورت پی‌‌سی بازی‌های انحصاری سونی شاید به اکانت PSN نیاز پیدا کنند

پورت پی‌‌سی بازی‌های انحصاری سونی شاید به اکانت PSN نیاز پیدا کنند

سونی در چند سال گذشته تعدادی از بهترین بازی‌های انحصاری خود را برای پی‌سی پورت کرده است، اما این احتمال وجود دارد که در آینده برای تجربه آن‌ها باید اکانت شبکه پلی استیشن (PSN) داشته باشید. 

بخشی از سایت رسمی پلی استیشن مختص به پورت پی‌سی بازی‌های انحصاری این کمپانی است. این بخش اطلاعات جامعی را برای خریداران بازی‌های این شرکت روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز شامل می‌شود. پرسش و پاسخ این بخش دارای عبارتی است که کمی گمراه کننده بوده و می‌تواند به برنامه‌های آینده شرکت اشاره داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

یکی از سوالات درباره نیاز به اکانت PSN برای تجربه این بازی‌ها روی پی‌سی است. در جواب آن ذکر شده که در حال حاضر نیازی به این کار نیست. همچنین به این نکته نیز اشاره می‌شود که فعلا امکان انتقال داده‌های بازی‌های بین PS4 یا PS5 و پی‌سی وجود ندارد. استفاده از عبارت‌ «در حال حاضر» می‌تواند به تغییری در آینده ختم شود.

اکانت PSN

سونی در حال حاضر تعدادی بازی برای پی‌سی منتشر کرده که مهم‌ترین آن‌ها خدای جنگ، Days Gone و Horizon Zero Dawn هستند. روز آینده همچنین Spider-Man Remastered به عنوان بازی بعدی این شرکت در دسترس پی‌سی‌بازان قرار خواهد گرفت. سونی قصد دارد به پشتیبانی از PC ادامه دهد و برنامه‌های بزرگی در این زمینه دارد.

از این رو پی‌سی‌بازان می‌توانند در ماه‌های آینده منتظر پورت Spider-Man: Miles Morales و Uncharted: Legacy of Thieves Collection نیز باشند. همچنین باید اشاره کنیم که ناتی داگ نیز نسخه بازسازی شده لست آو اس را برای PC‌ منتشر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا