بازی

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion بیشتر یک ریمستر است تا ریمیک

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion بیشتر یک ریمستر است تا ریمیک

پس از معرفی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion بسیاری از طرفداران درباره ماهیت این عنوان دچار تردید بودند و مشخص نبود که با یک ریمستر طرف هستند یا بازسازی کامل.

در صورتی که اخبار این عنوان را دنبال نکرده‌اید، کرایسیس کور جدید درواقع نسخه بهبود یافته بازی Crisis Core است که در گذشته برای کنسول دستی PSP منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید

نسخه Reunion شامل ویژگی‌هایی همچون گرافیک مدرن، مدل‌های سه بعدی جدید، موسیقی جدید، صداگذاری کامل و… می‌شود. از طرفی با وجود تمامی این بهبودها، نمی‌توان آن را یک ریمستر ساده خطاب کرد.

با این اوصاف این بازی را حتی نمی‌توان یک بازسازی دانست، چرا که عمدتاً ریمیک‌ها تفاوت عظیمی با نسخه اصلی خود دارند. البته به استثنای مواردی همچون Demon’s Souls ساخته استودیو بلوپوینت که این تعریف را تا حد زیادی دگرگون می‌دهد.

طی مصاحبه اخیر رسانه Ungeek با تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان خلاق و طراح شخصیت‌های بازی Crisis Core، درکنار صحبت درباره روند توسعه این عنوان، وی نظر قطعی خود درباره وضعیت بازی را نیز ابراز کرده است.

طبق گفته‌های نومورا این بازی بیشتر یک ریمستر است و «ریمیک» یک بازی یعنی بازسازی اثری بدون استفاده از عناصر سازنده اصلی آن. درحالی که تیم توسعه دهنده اطلاعات و عناصر جدیدی را برای این اثر توسعه داده، اما از پایه و اساس نسخه اصلی، مثل مدل شخصیت‌ها و انیمیشن آن‌ها نیز استفاده کرده است.

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا