بازی

ایده ساخت بازی Mafia 5 به تیک تو ارائه شده است

ایده ساخت بازی Mafia 5 به تیک تو ارائه شده است

استودیو Hangar 13 اصلا اوضاع خوبی ندارد و امیدوار است بتواند با ساخت دو بازی جدید از مافیا (Mafia)، شرایط مالی خود را کمی بهتر کند.

سال پیش هم شاهد کنسل شدن بازی جهان باز و علمی تخیلی استودیو بودیم و چند روز پیش نیز تعداد قابل توجهی از اعضای تیم اخراج شدند. این استودیو چهار دفتر در سراسر جهان دارد که روی مافیا ۴ و نسخه جدید Top Spin کار می‌کنند. با این وجود هنگر ۱۳ ایده‌هایی برای ساخت نسخه پنجم Mafia هم دارد و آن‌ها را به شرکت تیک-تو پیشنهاد داده است. 

جیسون شرایر به تازگی با نیک باینز (Nick Baynes)، رئیس جدید استودیو، درباره اخراج تعداد زیادی کارمندها هنگر ۱۳ مصاحبه‌ای داشت. باینز در این مصاحبه اشاره کرد که ایده ساخت مافیا ۵ را به تیک-تو پیشنهاد داده‌ است. هدف نیک باینز از این کار فراهم کردن پروژه دیگری است تا برنامه آینده اعضا سازنده Mafia 4 مشخص باشد. او امیدوار است با انجام این کار بتواند جلوی اشتباهات گذشته را بگیرد.

مطلب پیشنهادی:تیک-تو دوباره به مادهای بازی GTA حمله می‌کندهدف این شرکت چیست؟
تیک-تو دوباره به مادهای بازی GTA حمله می‌کند

بازی Mafia

Mafia 4 و Top Spin 5 هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند، اما احتمالا Top Spin 5 زودتر به بازار عرضه خواهد شد. بازی Mafia 4 قرار است پیش درآمدی بر نسخه اصلی این فرنچایز باشد. طبق اطلاعات ارائه شده، بازی این بار قرار است داستان زندگی «دون سالیاری» را در سیسیل و به قدرت رسیدن او در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم را شرح دهد.

Mafia 4 احتمالا برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد و تا چند سال دیگر به بازار عرضه نمی‌شود. به طرفداران این سری مطالعه مقاله «یادداشت دبیر: چرا دنیا به یک «مافیا» جدید نیاز دارد؟» را پیشنهاد می‌دهیم. 


چرا دیگر دیزنی انیمیشن دو بعدی نمی‌سازد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا