عمومی

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

اپل امروز برای برخی از کاربرانی که قصد ارتقای آیفون قدیمی خود به مدل‌های جدیدتر را داشتند، ایمیلی ارسال کرده است که از «لغو مبادله‌ی آیفون‌ها» خبر می‌دهد.

کاربران آیفون پس از دریافت این ایمیل از سمت اپل، دچار سردرگمی شده‌اند؛ زیرا تا قبل از ایمیل امروز فرایند تبادل آیفون قدیمی با آیفون جدید به‌درستی درحال انجام بود و طبیعتاً اپل در ارسال ایمیل دچار اشتباه شده است.

حساب کابری Quinn در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، می‌نویسد:‌ «اپل امروز ایمیلی را برای من ارسال کرد که می‌گوید فرایند تبادل آیفون من لغو شده است.» این کاربر همچنین با انتشار تصویری، صحت گفته‌های خود و لغو شدن بی‌دلیل تبادل آیفونش را در وبسایت رسمی اپل نشان می‌دهد.

ایمیل اپل به کاربران

عکاس: حساب کاربری Quinn در ایکس

اپل در ایمیل یادشده به کاربرانش می‌گوید آیفونی از سمت آن‌ها دریافت نکرده است، درحالی‌که بسیاری از کاربران ماه‌ها پیش آیفون خود را برای اپل ارسال کرده بودند. مشتریان اپل گاهی شخصاً به فروشگاه‌های اپل مراجعه می‌کنند و دستگاه تعویضی خود را تحویل می‌دهند، بنابراین تقصیر از سمت کاربران نیست.

مقاله‌ی مرتبط

اقدام عجیب اپل واکنش‌های بسیاری را در سراسر شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته و اگرچه به نظر می‌رسد این ایمیل صرفاً یک نقص سیستمی محسوب می‌شود، اپل هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا