بازی

فیلم Vertigo هیچکاک توسط پارامونت بازسازی می‌شود

فیلم Vertigo هیچکاک توسط پارامونت بازسازی می‌شود

کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) به تازگی تصمیم به بازسازی فیلم سرگیجه (Vertigo)؛ اثری مهیج و روانشناختی به کارگردانی آلفرد هیچکاک و نقش آفرینی جیمز استوارت، گرفته است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچاقتباسی آزاد از افسانه‌های کهن ایرانی
نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچ

طبق گزارش رسانه‌ی ددلاین، فیلمنامه‌ی این اثر توسط استیون نایت؛ خالق سریال پیکی بلایندرز نوشته خواهد شد. همچنین احتمال می‌رود رابرت داونی جونیور نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشته باشد. جان دیویس، جان فاکس، رابرت و سوزان داونی از تهیه‌کنندگان این اثر برشمرده می‌شوند.

  • استیون نایت نویسندگی فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

فیلم کلاسیک سرگیجه محصول سال ۱۹۵۸ میلادی که به عنوان یکی از برترین فیلم‌های هیچکاک شناخته می‌شود، داستان یک افسر پلیس سابق را روایت می‌کند که ترس از ارتفاع دارد و استخدام می‌شود تا از خودکشی همسر یکی از دوستان قدیمی خود جلوگیری کند. با این حال همه چیز آنگونه که به‌نظر می‌رسد، نیست. فیلمنامه‌ی این عنوان در آن زمان توسط الک کاپل و ساموئل ای. تیلور به رشته تحریر در آمد.

فیلم Vertigo هیچکاک توسط پارامونت بازسازی می‌شود - lastech
  • ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 به انتخاب رابرت داونی جونیور بستگی دارد

از آثار تلویزیونی آینده‌ی رابرت داونی جونیور می‌توان به مینی سریال The Sympathizer به کارگردانی پارک چان ووک اشاره کرد که کمپانی A24 تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و قرار است از طریق اچ‌بی‌او (HBO) پخش شود. این عنوان درام در حال حاضر در مناطقی از لس آنجلس و تایلند فیلمبرداری شده و در حال پشت سر گذاشتن مراحل تولید است.

مطلب پیشنهادی:بررسی علت شکست برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در فصل آخر: از «عصر جدید» تا «خندوانه»این روزها کسی تلویزیون نمی‌بیند؛ شما چه‌طور؟
بررسی علت شکست برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در فصل آخر: از «عصر جدید» تا «خندوانه»


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا