بازی

مریل استریپ به فصل سوم سریال Only Murders in the Building پیوست

مریل استریپ به فصل سوم سریال Only Murders in the Building پیوست

طبق گزارشات جدید، مریل استریپ بازیگر باتجربه و پرافتخار هالیوودی قرار است به جمع بازیگران فصل سوم سریال Only Murders in the Building اضافه شود. این خبر توسط سلنا گومز، از بازیگران اصلی این سریال در صفحه اینستاگرام او منتشر شده است. در این ویدیو دیگر اعضای تیم بازیگری مانند مارتین شورت، استیو مارتین، آندره‌آ مارتین و پل راد نیز حضور دارند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

هنوز اعلام نشده که مریل استریپ قرار است نقش چه شخصیتی در فصل سوم این مجموعه شبکه هولو را بازی کند و یا کاراکتر او تا چه حد مهم و برجسته خواهد بود. علاوه بر استریپ، بازیگران جدید دیگری از جمله جسی ویلیامز، تینا فی، ونسا آسپیاگا، آدینا ورسون و رایان بروسارد قرار است در فصل سوم سریال Only Murders in the Building به ایفای نقش بپردازند.

از طرف دیگر، بازیگران فصل‌های پیشین مانند پل راد، سلنا گومز، مارتین شورت و استیو مارتین نیز به نقش‌های خود باز‌ می‌گردند. این سریال یکی از آثار مهم شبکه هولو است که تاکنون به موفقیت زیادی رسیده و نقدهای مثبتی را بدست آورده است. این سریال محبوب‌ترین عنوان کمدی این شبکه بوده و پس از پخش اولین فصل موفق شد ۱۷ نامزدی امی را از آن خود کند.

سریال Only Murders in the Building

مریل استریپ پیش از این نیز تجربه بازی در قاب تلویزیون را دارد و قبلا در سریال‌هایی نظیر Big Little Lies، Web Therapy، Angels in America و The Holocaust حضور داشته و بخاطر عملکرد بی‌نظیر خود در این سریال‌ها موفق به دریافت چند جایزه امی نیز شده است. علاوه بر این سریال، استریپ قرار است در مجموعه Extrapolations اپل تی‌وی پلاس به کارگردانی اسکات زد. برنس بازی کند و در آن با کیت هرینگتون، توبی مگوایر، دیوید شویمر و ایزا گونزالس همبازی خواهد بود.

اطلاعات زیادی از فصل سوم سریال Only Murders in the Building در دست نیست اما می‌دانیم بخش زیادی از آن روی شخصیت بن گلنروی با بازی پل راد تمرکز خواهد داشت. جان هافمن یکی از کارگردانان این مجموعه درباره فیلمنامه گفت:

من اکنون ۶ هفته است که مشغول نوشتن فیلمنامه فصل سوم هستم و آنچه ما برای طرفداران برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بسیار دیوانه‌کننده و هیجان‌انگیز است.

درحال حاضر تاریخ پخش فصل سوم سریال Only Murders in the Building مشخص نیست و انتظار می‌رود زمانی در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا