بازی

بازی بعدی لاک‌پشت‌های نینجا یک اکشن نقش‌آفرینی AAA خواهد بود

بازی بعدی لاک‌پشت‌های نینجا یک اکشن نقش‌آفرینی AAA خواهد بود

پارامونت گلوبال به تازگی اعلام کرد که از رمان گرافیکی The Last Ronin لاک‌پشت‌های نینجا محصول انتشارات IDW یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی سوم شخص ساخته می‌شود. رمانی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و داستانی تلخ و آینده‌نگرانه را در مورد لاک‌پشت‌ها روایت می‌کند.

داگ روزن، معاون ارشد بازی‌ها و رسانه‌های نوظهور پارامونت به Polygon گفت که این یک بازی تک نفره شبیه به عناوین اخیر God of War خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

The Last Ronin درباره تنها لاک‌پشت نینجای باقیمانده است که هر چهار سلاح مخصوص اعضای گروه را در اختیار دارد. دیگر لاک‌پشت‌ها و استاد اسپلینتر، همگی توسط قبیله Foot Clan کشته شدند و بازمانده به دنبال انتقام است.

در حالی که این امکان وجود دارد که سایر اعضا در فلش بک‌ها قابل بازی کردن باشند، اما تنها یک لاک‌پشت شخصیت اصلی بازی است.

بازی بعدی لاک‌پشت‌های نینجا یک اکشن نقش‌آفرینی AAA خواهد بود - lastech

ناشر IDW، رمان گرافیکی The Last Ronin را در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک مینی سری پنج شماره‌ای عرضه کرد. این آرک توسط کوین ایستمن نوشته شده و بر اساس ایده‌ای خلق شده که او برای اولین بار با یکی از خالقان TMNT، پیتر لیرد، در اواخر دهه ۱۹۸۰ مطرح کرده بود.

برخلاف سری انیمیشن قدیمی‌تر که لاک‌پشت‌ها را سر به هوا و سرخوش نشان می‌داد، The Last Ronin داستان تیره‌تری برای مخاطبان مسن‌تر دارد. در حال حاضر استودیو سازنده و پلتفرم‌های مقصد مشخص نشدند، اما روزن گفت که شرکت «همکار مناسب» را برای اقتباس از سری پیدا کرده است.

هنوز چند سال دیگر تا عرضه باقی مانده است (به این معنی که ممکن است منحصر به پلتفرم‌های نسل فعلی باشد)، بنابراین باید منتظر جزئیات در آینده بیشتر باشیم.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا