بازی

بالاخره تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum مشخص شد

Daedalic Entertainment و Nacon به تازگی اعلام کردند که بازی The Lord of the Rings: Gollum پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) منتشر خواهد شد.

این بازی فانتزی در بهار امسال برای کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC از طریق استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت و در ادامه سال میلادی نیز برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

بازی Gollum که به موازات رویدادهای توصیف شده در «یاران حلقه» اتفاق می‌افتد، یک اکشن نقش آفرینی داستان‌محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه معروف تلاش می‌کنند. این اثر که توسط استودیو Daedalic Entertainment ساخته شده، از زمان معرفی اولیه در سال ۲۰۱۹ تاکنون بارها به تعویق افتاده است.

این بازی ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، سپس در می ۲۰۲۲ اعلام شد که در سپتامبر همان سال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن و سپس در اواخر سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اما تا به امروز تاخیر خورده بود که در نهایت تاریخ رسمی عرضه مشخص شد.

Gollum

گالم یک داستان اوریجینال دارد که بازیکنان را به چندین منطقه از سرزمین میانه می‌برد و با چهره‌های آشنا از کتاب‌های تالکین روبرو می‌کند.

در پیش‌نمایش تازه منتشر شده‌ از VGC در رابطه با تجربه بازی اظهار کردند که «به نظر می‌رسد یک عنوان مجوزدار از دوران دیگری است» که در آن «گیم‌پلی قدیمی با علاقه‌ی باورنکردنی سازندگان به داستان‌های تالکین، در تضاد بود».

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا