بازی

اولین تریلر از سریال She-Hulk منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از سریال She-Hulk منتشر شد [تماشا کنید]

دیزنی اولین تریلر از سریال شی هالک (با نام کامل She Hulk: Attorney at Law) را منتشر کرده تا طرفداران تاتیانا ماسلینی (Tatiana Maslany) را در نقش جنیفر والترز ملاقات کنند. 

جنیفر والترز یکی از اقوام بروس بنر است و به همین خاطر وقتی در یک سانحه تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در آستانه مرگ است، بروس مجبور می‌شود مقداری از خون خود را به او بدهد. خب حدس زدن نتیجه این کار هم برای شما کار ساده‌ای است؛ جنیفر به هالک مونث تبدیل شده و وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

تیم بازیگری سریال علاوه‌بر تاتیانا ماسلینی شامل مارک رافولو (Mark Ruffalo)، جمیلا جمیل (Jameela Jamill) و تیم راث (Tim Roth) می‌شود. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تیم راث پیش از این در فیلم The Incredible Hulk نیز نقش Abomination را برعهده داشت.  جسیکا گاو (Jessica Gao) که سابقه کار روی Silicon Valley و Rick and Morty را دارد، رهبری تیم نویسندگان را برعهده دارد.

شخصیت شی هالک در دهه 80 با کمیک‌های The Savage She Hulk از خود استن لی به طرفداران معرفی شده بود. او به عنوان عضوی از تیم انتقام جویان با یکی از اعضای گروه اترنال‌ها نیز در ارتباط بود. تفاوت اصلی هالک و هالک مونث در این است که جسیکا می‌تواند پس از تغییر فرم میزان قابل توجهی از شخصیت و هوش را خود حفظ کند. 

پخش سریال She Hulk: Attorney at Law از تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) طی ۹ قسمت شروع خواهد شد. این سریال توسط کت کویرو (Kat Coiro) و آنو ولیا (Anu Valia) کارگردانی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکاسرم ابرسرباز استیو راجرز را چگونه تغییر داده است؟
۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکا


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا