عمومی

شیائومی پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات و قیمت ارزان رونمایی کرد

شیائومی پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات و قیمت ارزان رونمایی کرد

شیائومی پاوربانک جدید ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را برای بازار چین معرفی کرد. این پاوربانک شیائومی می‌تواند به گوشی‌هایی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، تا ۳۳ وات انرژی ارائه و با قابلیت شارژ سریع دوطرفه‌ی ۳۰ وات، زمان شارژ مجدد خود را بسیار کاهش دهد.

پاوربانک به‌گونه‌ای طراحی شده است تا مطابق با استانداردهای بین‌المللی هوانوردی باشد. بدنه‌ی این دستگاه از مواد بادوام PC+ABS ساخته شده است. جدیدترین پاوربانک شیائومی لبه‌های گرد و وزن مناسب دارد و می‌تواند برای کسانی گزینه‌ای مناسب باشد که دائماً در حال سفرهای هوایی هستند.

پاوربانک کرمی رنگ از نمای سه رخ

Xiaomi

پاوربانک دو سلول باتری لیتیوم یونی ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و یک پردازنده‌ی تشخیص هوشمند دارد. این پردازنده به‌طور خودکار جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه‌های مختلف تنظیم می‌کند. این دستگاه از حالت شارژ با جریان کم نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک کرمی رنگ از نمای سه رخ در دست

Xiaomi

پاوربانک شیائومی گواهینامه‌ی ۹گانه‌ی ایمنی را دریافت کرده است. در‌نتیجه، در‌برابر شارژ بیش‌از‌حد، تخلیه‌ی سریع، دمای زیاد، اتصال کوتاه و سایر شرایط غیرعادی محافظت می‌شود.

جدیدترین پاوربانک شیائومی مجهز به دو پورت USB-C و یک پورت USB-A اضافی است و این پورت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا حداکثر سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کنند. قیمت پاوربانک جدید شیائومی ۱۵۹ یوان (۲۲ دلار) است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا