بازی

سریال Barry ممکن است با فصل چهارم به پایان برسد

سریال Barry ممکن است با فصل چهارم به پایان برسد

در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر فصل بعدی سریال Barry هستند، هنری وینکلر (Henry Winkler)، یکی از بازیگران این سریال می‌گوید ممکن است «بری» با فصل چهارم به پایان برسد.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سریال بری یکی از آن آثار تلویزیونی محبوبی است که طی ۳ فصلی که از آن منتشر شده تحسین مخاطبان و منتقدان را به همراه داشته است. از طرفی این عنوان در مراسم‌ جوایزهای مختلف همچون امی بسیار خوش درخشید و به‌نظر می‌رسید کار HBO با آن هنوز تمام نشده است.

با این حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم هنری وینکلر یکی از ستارگان این عنوان تلویزیونی محبوب طی مصاحبه‌ای با ورایتی در مراسم جوایز امی شب گذشته، ایده خود در رابطه با آینده سریال را به اشتراک گذاشته و گفته فصل چهارم ممکن است نقطه‌ای برای وداع با طرفداران باشد. او همچنین می‌گوید سازندگان هیچ‌وقت قرار نیست سریال را طولانی کنند، زیرا با این کار به پتانسیل‌های ارزشمند سریال فشار وارد می‌شود. وینکلر اما در طول صحبت‌هایش برای ادامه یافتن سریال آن هم برای بیش از تنها یک فصل دیگر، ابراز امیدواری کرد.

سریال Barry
  • نقد فصل سوم سریال Barry – تاریکی ابدی بری

ضمنا اگر می‌خواهید بدانید چه عناوینی در مراسم امی دیشب موفق به کسب جایزه شدند ما در مطلب «لیست کامل برندگان جوایز امی ۲۰۲۲» تمامی نامزدها و برندگان این مراسم را معرفی کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید ۳ فصل پخش شده از سریال Barry را از طریق سرویس استریم HBO Max تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


تماشا کنید: معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا