بازی

نمرات ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد – بازسازی یک شاهکار، شاهکار از آب درآمد!

نمرات ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد – بازسازی یک شاهکار، شاهکار از آب درآمد!

تنها چند روز با عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ یعنی ریمیک Resident Evil 4 فاصله داریم. و خب طبق رسم همیشه، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه یک اثر، می‌توانیم منتظر انتشار نقدهای مرتبط با آن باشیم.

اجازه دهید خبر خوب را همین ابتدا به شما دهم؛ بازسازی رزیدنت اویل ۴، درست مثل عنوان اورجینال، یک شاهکار تمام‌عیار به‌نظر می‌رسد. نسخه پلی استیشن ۵ این بازی در سایت متاکریتیک به‌واسطه ۷۰ نقد منتشر شده، توانسته نمره عالی ۹۴ از ۱۰۰ را کسب نماید.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زدخون و خون‌ریزی در اوج خود
بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زد

به عقیده منتقدان نسخه ریمیک علاوه بر اینکه جادوی اثر اصلی را به خوبی حفظ کرده و کاملا به آن وفادار است، موفق شده جزئیات و قابلیت‌های تازه‌ای به آن اضافه نماید تا شاهد ساخت یک رزیدنت اویل مدرن و شگفت‌انگیز باشیم. در ادامه باهم خلاصه برخی نقدهای باازی را می‌خوانیم:

Resident Evil 4 Remake یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌های فرانچایز را بازسازی و بازتعریف کرده و آن را به نهایت پتانسیل خود رسانده است.

IGN – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

رزیدنت اویل ۴ بازسازی دقیق عنوانی است که هنوز هم یکی از برترین بازی‌های اکشن تاریخ محسوب می‌شود. عناصر هسته‌ای که بازی اصلی را به چنین اثر شگفت‌انگیزی تبدیل کرده بود همچنان در نسخه ریمیک مشاهده می‌شود، تا به ما نشان دهد راز عرضه دوباره عناوین بزرگ این است که بدانید کجا را بازسازی کنید و کجا را ریمستر!

VGC – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Resident Evil 4

این بازی انتظارات را از یک ریمیک خوب بالا می‌برد و همزمان، میراث رزیدنت اویل ۴ را به عنوان تعریف‌کننده یک ژانر و یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران حفظ می‌کند.

Gamespot – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

ریمیک رزیدنت اویل ۴ تمام چیزی است که درباره‌اش رویاپردازی می‌کردم. اما مهم‌تر از آن، این بازسازی اصلا زیاده‌روی نکرده. این نسخه دقیقا روی نقاط قوت نسخه اصلی متمرکز می‌شود و نشان می‌دهد چرا Resident Evil 4‌ در سال ۲۰۰۵ اینقدر فوق‌العاده بود. به عنوان نامه‌ای عاشقانه به یکی از برترین بازی‌های تمام دوران، به عنوان یک اثر تاریخ‌ساز نشان می‌دهد چه چیزی منبع اقتباس آن را به یک نقطه مهم در صنعت تبدیل کرده بود، ماجراجویی تازه در اسپانیا بهتر از این نمی‌شود.

Game Informer – نمره ۹۵ از ۱۰۰

ریمیک Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا