بازی

حالت New Game Plus ریمیک Dead Space دارای یک پایان مخفی است

حالت New Game Plus ریمیک Dead Space دارای یک پایان مخفی است

استودیو Motive پیش از این اعلام کرده بود که ریمیک بازی ترسناک Dead Space در هنگام عرضه دارای ویژگی New Game Plus خواهد بود و البته از طریق لیست تروفی‌ها متوجه شده بودیم که بازی دارای یک پایان اضافه خواهد بود.

اکنون سازندگان به طور رسمی در اکانت توییتر بازی فاش کردند که حالت New Game Plus دارای یک پایان مخفی و همچنین نوع جدید فانتوم Necromorphs و یک لباس پیشرفته سطح ۶ خواهد بود.

استودیو به طور کامل فاش نکرده که پایان مخفی جدید چگونه خواهد بود، با این حال، جزئیات مربوط به نوع جدید Necromorphs احتمالا تنها زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت که بازی منتشر شود.

Dead Space

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج

در اوایل این هفته، استودیو Motive جزئیاتی را درباره ادغام ویژگی‌های کنترلر DualSense در Dead Space توضیح داد. این بازی قرار است از محرک‌های تطبیقی ​​کنترلر و بازخورد لمسی در پلی استیشن ۵ استفاده کند.

به عنوان مثال، Plasma Cutter از بازخورد لمسی در هر شلیک و همچنین تنش و پس‌زدن هنگام تلاش برای کشیدن ماشه استفاده می‌کند. حتی بلندگوهای این کنترلر برای جلوه‌های صوتی درون بازی، از جمله برداشتن آیتم‌ها و پر کردن مجدد انرژی ایستایی، استفاده خواهند شد.

Dead Space قرار است فردا ۷ بهمن به طور رسمی عرضه شود و برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود.

اخیرا لانچ تریلر ریمیک Dead ‌Space منتشر شده بود و همچنین برای متوجه شدن سیستم مورد نیاز آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. پیش‌تر در مطلبی تحت عنوان «هر آن‌چه که باید از ریمیک Dead Space بدانید» بیشتر درباره این ریمیک توضیح داده بودیم.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا