امنيت

قابلیت جدید واتس‌اپ برای حفظ حریم خصوصی کاربران

قابلیت جدید واتس‌اپ برای حفظ حریم خصوصی کاربران

یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا میزان حفظ حریم خصوصی لینک‌هایی که در گفتگوهای خود به اشتراک می‌گذارند را انتخاب کنند.

این ویژگی هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما در برخی حساب‌های آزمایشی مشاهده شده است.

همچنین گفته می‌شود واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی جدیدی برای پخش ویدیو درون برنامه است. اخیرا در گزارشی آمده بود که شرکت در حال کار بر روی ویژگی قفل گفتگوها برای دستگاه‌های متصل نیز هست که انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های آتی عرضه شود.

واتس‌اپ پیش‌تر در مه ۲۰۲۳ ویژگی قفل گفتگوها را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده بود.

طبق گزارش Android Police، واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی حفظ حریم خصوصی لینک‌ها برای برخی از کاربران نسخه بتای برنامه است.

 

قابلیت جدید واتس‌اپ برای حفظ حریم خصوصی کاربران

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا پیش‌نمایش لینک‌ها را غیرفعال کنند، به این معنی که دیگر تصاویر کوچک یا سایر اطلاعات مربوط به لینک نمایش داده نخواهد شد و هیچ اطلاعات عمومی در مورد لینک به افرادی که قصد دسترسی به گفتگوها را دارند، فاش نخواهد شد.

این ویژگی همچنین به ساماندهی گفتگوها و تسهیل جابجایی در آن‌ها کمک می‌کند و به طور مهم‌تر از همه، انتظار می‌رود از درز اطلاعات جلوگیری کند. کاربران نسخه بتای واتساپ می‌توانند این ویژگی را در بخش حریم خصوصی > گزینه‌های پیشرفته در تنظیمات برنامه فعال کنند. گجت 360 نیز توانسته است این ویژگی را در جدیدترین نسخه بتای واتساپ تأیید کند.

در همین حال، گزارشی از WABetaInfo مدعی است که شرکت در حال توسعه ویژگی جدیدی برای پخش ویدیو است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده با مخاطبان را در حالت تصویر در تصویر در برنامه تماشا کنند. این مشابه ویژگی تصویر در تصویر موجود در اپلیکیشن‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا