بازی

به‌روزرسانی بعدی PUBG: Battlegrounds چند روز دیگر منتشر می‌شود

به‌روزرسانی بعدی PUBG: Battlegrounds چند روز دیگر منتشر می‌شود

به‌روزرسانی بعدی بازی PUBG: Battlegrounds قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) برای بازیکنان پی‌سی و در ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۲) برای بازیکنان کنسول‌ها منتشر شود.

علاوه بر افزایش کیفیت بازی و همچنین بهبود تعادل سلاح‌ها، در این به‌روزرسانی آیتم‌های جدیدی نیز حضور خواهد داشت که با توجه به جشن ششمین سالگرد آن طراحی شده‌اند. سلاح‌هایی که در این به‌روزرسانی بهبود پیدا خواهند کرد، شامل AUG، M16AF، Mk47، Mutant و P90 می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

همچنین بازیکنان یک بار دیگر به Intense Battle Royale دسترسی پیدا خواهند کرد. این حالت برای بازیکنانی مناسب است که مسابقات سریع‌تر و شدیدتر بتل رویال را ترجیح می‌دهند.

توسعه‌دهنده بازی در بیانیه‌ای گفت:

در این به‌روزرسانی تعادل چندین سلاح معروف خود را بهتر کرده‌ایم. ما دائما در تلاش هستیم تا یک تجربه متعادل و لذت بخش برای بازیکنان ایجاد کنیم و برای رسیدن به این هدف، داده‌های چندین ماه مربوط به بازیکنان را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، بازخورد جامعه خود را زیر نظر می‌گیریم و آزمایش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهیم.

به‌روزرسانی بعدی PUBG: Battlegrounds چند روز دیگر منتشر می‌شود - lastech

علاوه بر این، بازیکنان به‌زودی شاهد بیلبوردهایی خواهند بود که به ششمین سالگرد بازی اشاره دارند. به‌روزرسانی قبلی PUBG: Battlegrounds در ماه ژانویه منتشر شده بود و شامل برخی اصلاحات و بهبودها می‌شد.

کرافتون مالک PUBG اخیرا اعلام کرد که قصد دارد «اولین استودیو بازی‌سازی کانادایی» خود را راه‌اندازی کند. ریاست این استودیو با نام Krafton Montréal برعهده پاتریک مته (Patrik Méthé)، کارگردان سابق یوبیسافت مونترال است. کرافتون قصد دارد طی سه سال آینده ۱۵۰ عضو دیگر برای این استودیو استخدام کند. اولین پروژه این توسعه دهنده ساخت اقتباسی از رمان فانتزی «پرنده‌ای که اشک می‌نوشد» (The Bird that Drinks Tears) است که توسط یونگ دو لی نوشته شده. 

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا