بازی

کونامی از اشتیاق طرفداران درباره بازی جدید Castlevania می‌گوید

کونامی از اشتیاق طرفداران درباره بازی جدید Castlevania می‌گوید

در حالی که گزارش‌هایی درباره بازی جدید Castlevania وجود دارد، یکی از توسعه‌دهندگان کونامی به «هیجان و اشتیاق» طرفداران این فرنچایز نسبت به آن اشاره کرده است.

«تسوتومو تانیگوچی»، دستیار تهیه‌کننده کونامی در مصاحبه با IGN گفت که این شور و هیجان واقعا برای کونامی انگیزه‌بخش بوده است. این مصاحبه به مناسب انتشار بازی Dead Cells: Return to Castlevania که این دو فرنچایز را با یکدیگر ترکیب می‌کند، انجام شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

تانیگوچی در مصاحبه خود گفت:

ما سعی کردیم با Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection بازی‌هایی که مردم دوست داشتند را دوباره به آن‌ها ارائه کنیم. ما همچنین Rondo of Blood و Symphony of the Night را برای طرفداران پلی‌استیشن و موبایل ارائه کردیم و Grimoire of Souls را در اپل آرکید راه‌اندازی کردیم تا فرهنگ این فرنچایز را جشنی بگیریم.

اما می‌دانیم که طرفداران ما همیشه بازی‌های بیشتری می‌خواهند و ما هم همینطور، بنابراین غیرممکن بود که از فرصت داشتن این کراس‌اوور شگفت‌انگیز با Dead Cells صرف‌نظر کنیم.

کونامی از اشتیاق طرفداران درباره بازی جدید Castlevania می‌گوید - lastech

مانند بسیاری از فرنچایزهای اصلی کونامی، Castlevania نیز برای چندین سال بدون بازی جدیدی بوده است و آخرین عنوان آن با عنوان Lords of Shadow 2 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. با این حال، اخیرا در شایعه‌ای گفته شده بود که ریمیک Metal Gear Solid 3 و بازی جدید Castlevania در E3 2023 معرفی می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان استیک بازی ساده برای کم سن و سال‌ها
بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان است


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا