عمومی

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ظاهراً اپل در حال توسعه‌ی هوم پاد جدیدی با نمایشگر لمسی LCD در قسمت بالایی است. یکی از کلکسیونر‌های محصولات اپل با انتشار پستی در ایکس، تصویر قطعه‌ای از نمونه‌ی اولیه‌ی هوم پاد مجهز به نمایشگر را منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده، شیشه‌ی منحنی بزرگی را که مربوط‌به نمایشگر یک هوم پاد است نشان می‌دهد. این شیشه تقریباً تمام سطح بالایی هوم پاد را می‌پوشاند.

تصویر فاش‌ شده از شیشه‌ی نمایشگر هوم پاد اپل

X

اسپیکری که در اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید ظاهر شده است به‌جای سطحی لمسی با چراغ‌های LED، از نمایشگری برای نمایش سریع اطلاعات استفاده می‌کند.

براساس گزارشات، نمایشگر هوم پاد می‌تواند اطلاعات اولیه درمورد فایل‌های درحال پخش در برنامه‌هایی مانند Apple Music و Apple Podcasts را نشان‌ دهد و همچنین با نمایش اعلان‌ها، پاسخ به تماس‌های تلفنی و پیام‌ها را ممکن می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، تأیید کرده که اپل در حال توسعه‌ی هوم پادهایی مجهز به نمایشگر است. بنابر گفته‌ی گرمن، عرضه‌ی هوم پاد‌های مورد بحث در سال ۲۰۲۴ بعید است.

کدی که در سیستم‌عامل tvOS 17.4 یافت شده‌ است نیز وجود نمونه‌ی اولیه هوم پاد پیشرفته‌تری را که نمایشگری به اندازه آیپد مینی ۶ دارد، تأیید می‌کند. با این حال هنوز تاریخ رونمایی و قیمت اسپیکر جدید اپل مشخص نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا