رمز ارز

عملکرد ضعیف ETFهای کریپتو در هنگ‌کنگ؛ بیت‌کوین به زیر ۶۲ هزار دلار سقوط کرد!

عملکرد ضعیف ETFهای کریپتو در هنگ‌کنگ؛ بیت‌کوین به زیر ۶۲ هزار دلار سقوط کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که بیت‌کوین (BTC) امروز ۳۰ آوریل، با فشار فروش شدیدی مواجه شده و قیمت آن با یک افت ۱٫۵ درصدی در بازه ۲۴ ساعت گذشته، به زیر ۶۲ هزار دلار سقوط کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۱،۷۱۰ دلار معامله می‌شود. اوج قیمت بیت کوین در این بازه، ۶۴،۶۱۰ دلار بوده است.bitcoin-slips-under-62k-as-hong-kong-etfs-disappoint

کارشناسان افت قیمت بیت کوین را به عملکرد ناامیدکننده صندوق‌های ETF اسپات ارزهای دیجیتال در هنگ‌کنگ، نسبت می‌دهند. طبق گزارش‌ها، ETFهای اسپات بیت کوین و اتریوم از امروز در هنگ‌کنگ آغاز به کار کردند.

با این حال، حجم معاملات آنها بسیار کمتر از انتظارات بود. بر اساس داده‌های موجود، مجموع حجم معاملات این صندوق‌ها در اولین روز معاملاتی تنها ۱۱ میلیون دلار گزارش شده که از این میان، ۸٫۵ میلیون دلار مربوط به ETFهای بیت کوین و مابقی مربوط به ETFهای اتریوم بوده است.

لازم به ذکر است که پیش‌ از آغاز به کار این محصولات سرمایه‌گذاری در هنگ‌کنگ، کارشناسان بازار حجم معاملات آنها را ۱۰۰ میلیون دلار پیش‌بینی کرده بودند.

همزمان با افت قیمتی بیت کوین، قیمت اتریوم نیز در بازه روزانه بیش از ۴ درصد کاهش یافته و به ۳،۰۴۵ دلار رسیده است. ارزش کلی بازار کریپتو نیز به ۲٫۲۷ تریلیون دلار سقوط کرده است.

در همین راستا، شاخص ترس و طمع کریپتو نیز به سطح ۵۸ رسیده که نشان‌دهنده احساسات خنثی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا