بازی

تریلر جدیدی از بازی One Piece Odyssey منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی One Piece Odyssey منتشر شد

در جریان رویداد Summer Game Fest تریلر جدیدی از بازی جدید وان پیس تحت عنوان One Piece Odyssey به نمایش در آمد.

One Piece Odyssey یک عنوان نقش آفرینی جدید است که از مجموعه انیمه‌های دوست‌داشتنی وان پیس الهام گرفته شده و اولین بار فروردین ماه امسال خبر رسمی ساخت آن منتشر شده بود.

در آن زمان کانال رسمی یوتیوب وان پیس این بازی را در جریان استریم زنده خود معرفی کرد و اعلام شد باندای نامکو نسخه جهانی آن را منتشر خواهد کرد. کاتسواکی تسوزوکی تهیه‌کننده بازی One Piece Odyssey وعده داده بود که طرفداران وان پیس و بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی، یک ماجراجویی درام حماسی را تجربه خواهند کرد و از آن لذت خواهند برد.

در تریلر جدیدی که در جریان برنامه Summer Game Fest به نمایش درآمد، کشتی کلاه حصیری در ارتفاعات آسمان پرتاب می‌شود و خدمه باید از موانع اجتناب کنند و در نهایت از ابرها عبور کنند. در نگاهی کوتاه به گیم‌پلی بازی شخصیت‌هایی را دیدیم که در حال کندوکاو در مکان‌های جدید هستند تا اسرار پنهان را پیدا کنند.

این هفته هفته بزرگی برای طرفداران وان پیس بود. روز سه‌شنبه اودا اعلام کرد که انتشار مانگا به مدت یک ماه متوقف خواهد شد تا بتواند برای بیست و پنجمین سالگرد آن آماده شود. علاوه بر این، نتفلیکس در حال توسعه یک اقتباس لایو اکشن از این داستان محبوب است و به عنوان بخشی از ارائه هفته Geeked در روز دوشنبه، نگاه جدیدی به این سریال جدید در زمان تولید نشان داد.

در بازی One Piece Odyssey، ائیچیرو اودا نویسنده مانگا وان پیس، شخصیت‌ها و هیولاها را طراحی کرده و همچنین باندای نامکو حضور چنین شخصیت قابل انتخاب از جمله لوفی، زورو، نامی، اوسوپ و سانجی را در بازی تایید کرده است. همچنین تایید شده که «موتوی ساکورابا» آهنگسازی که دو سری Dark Souls و Tales را در کارنامه خود دارد، موسیقی این بازی را خواهد ساخت.

One Piece Odyssey در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا