بازی

تاریخ اکران چندین فیلم مهم مارول تغییر پیدا کرد

تاریخ اکران چندین فیلم مهم مارول تغییر پیدا کرد

دیزنی شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای، تاریخ اکران مجموعه‌ای از عناوین سینمایی بزرگ مارول مانند دو قسمت جدید اونجرز و Deadpool 3 را تغییر داد.

در میان تغییرات عمده تاریخ اکران فیلم‌ها، قسمت سوم ددپول که هنوز عنوان رسمی ندارد، از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ به ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) منتقل شده و Fantastic Four از همان تاریخ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) جابجا شده است.

Avengers: Secret Wars که برای هفتم نوامبر ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. Avengers: The Kang Dynasty در همان تاریخ پیشین ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) به نمایش درخواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

یک فیلم بدون عنوان مارول که برای ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ تنظیم شده بود به ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) موکول شد و و یک فیلم بدون نام دیگر نیز از تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ حذف شده است.

Blade با بازی ماهرشالا علی که در حال حاضر پس از جدایی باسم طارق در جستجوی کارگردان جدید است، قبلاً برای ۳ نوامبر ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود و اکنون قرار است در ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) اکران شود.

در تابستان امسال در کامیک کان سن دیگو بود که رئیس مارول، کوین فایگی، برای اولین بار مقدمات انتقال از فاز چهار به پنچ و حتی فاز ششم دنیای سینمایی مارول را فراهم کرد. فاز ۴ با اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever یک ماه دیگر در ۱۱ نوامبر به پایان می‌رسد.

مارول

عناوین دیگری از دیزنی که دیشب تاریخ اکران آن‌ها مشخص شد، عبارتند از:

  • Chevalier (۱۸ فروردین ۱۴۰۲)
  • A Haunting in Venice (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)
  • Kingdom of the Planet of the Apes (۴ خرداد ۱۴۰۳)

برخی از این اعلان‌ها ممکن است به دلیل طولانی‌تر شدن دوره انتظار برای طرفداران، کمی ناامیدی ایجاد کند، اما شنیدن برخی دیگر بسیار هیجان‌انگیز است. به طور مثال پروسه ساخت Kingdom of the Planet of the Apes که برخی از بازیگران آن معرفی شده بودند، سرعت گرفته و اکنون تاریخ اکران آن مشخص شده که جای خوشحالی دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا