بازی

طرح و رنگ جدیدی از کنترلر ایکس باکس رویت شد

طرح و رنگ جدیدی از کنترلر ایکس باکس رویت شد

طرح جدیدی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس/اس به تازگی رویت شده است. وجود این کنترلر توسط Aggiornamenti Lumia فاش شد که پیش از این نیز به طور مرتب فهرست‌ اقلامی که قبل از انتشار عمومی به فروشگاه‌های Xbox و Windows راه پیدا می‌کردند را گزارش می‌داد.

آنطور که توسط Tech4Gamers مشاهده شد، خرده‌فروش Microplay صفحه پیش‌خرید یک کنترلر معرفی نشده از ایکس باکس را برپا کرد که تصاویر زیر را نشان می‌داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ

در حالی که خرده‌فروش از آن زمان فهرست محصولات را حذف کرده است، در ابتدا اعلام شده بود که این کنترلر در تاریخ ۲۷ سپتامبر با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود که نشان می‌دهد اعلام رسمی از سوی مایکروسافت به زودی اتفاق خواهد افتاد.

کنسول Xbox Series X/S در نوامبر ۲۰۲۰ همراه با سه رنگ کنترلر کربن سیاه، روبات سفید و آبی تلاطمی عرضه شد. از آن زمان رنگ‌های مختلفی از کنترلر منتشر شدند که شامل موارد زیر می‌شدند:

  • Pulse Red
  • Electric Volt
  • Daystrike Camo
  • Aqua Shift Special Edition
  • Deep Pink
  • Xbox 20th Anniversary Special Edition.

مایکروسافت هفته گذشته نسخه سفید کنترلر Xbox Elite Series 2 را عرضه کرد. این کنترلر که با نام کامل «Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core» به فروش می‌رسد، مشابه کنترلر مشکی الیت سری ۲ است اما لوازم جانبی کمتری دارد.

در نتیجه، قیمت آن به جای ۱۷۹.۹۹ دلار مشکی‌رنگ، نسخه سفیدرنگ تنها ۱۲۹.۹۹ دلار است. بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل سایر لوازم جانبی، از جمله کیف حمل و پایه شارژ، یک «بسته کامل اجزا» را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

مایکروسافت اخیرا تایید کرد کنسول سفید رنگ Xbox Series X که در ویدیوی تبلیغاتی لاجیتک مشاهده شد، صرفا یک طرح خاص بوده و در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید یا عرضه آن ندارند.

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا