بازی

کمپین داستانی 5 Sniper Elite بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی دارد

کمپین داستانی 5 Sniper Elite بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی دارد

بازی Sniper Elite 5 فردا منتشر خواهد شد و حالا توسعه‌دهنده آن فاش کرده که گیم‌پلی بخش داستانی بازی بیش از ۲۰ ساعت خواهد بود. بنابراین برای طرفداران سبک مخفی‌کاری به اندازه کافی محتوا وجود خواهد داشت.

«جردن وودوارد» رئیس طراحی Sniper Elite 5 در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Wccftech فاش کرد که این بازی داری ۸ ماموریت مجزا است که در نقشه‌های بسیار بزرگی قرار دارند و برای افرادی که به دنبال ماموریت‌های جانبی و محتوا اختیاری آن هستند، حدود ۲۰ ساعت گیم‌پلی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

وودوارد گفت:

مدت زمان موردنیاز برای اتمام بازی بسیار متفاوت است و به انجام ماموریت‌های جانبی و سبنک بازی شما مربوط می‌شود. اگر طرفدار مخفی‌کاری و احتیاط هستید و همچنان ماموریت‌های جانبی را انجام می‌دهد، می‌توانم بگویم که برای تکمیل کردن کمپین اصلی به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید.

Sniper Elite 5

Sniper Elite 5 علاوه بر کمپین تک‌نفره، از حالت کو-آپ معمولی و حالت جدید به نام Survival و مجموعه‌ای ویژگی دیگر برای طرفداران بازی‌های چندنفره برخوردار است. اخیرا نمرات بازی اعلام شده بود که در مجموع بر اساس ۲۳ نقد میانگین نمره ۸۱ را دریافت کرده است.

بازی Sniper Elite ‌5 در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۲ (۵ خرداد ۱۴۰۱) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا